אביו של הלוחם הפצוע צעק על רה"מ: אתה מפחד מעבאס? בנט התבלבל בשמו

 ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם אביו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, בשיחה נשמע בנט מתבלבל בשמו ושואל היכן בכלל הוא מאושפז.  ברשת קמה סערה רבה וראש הממשלה נפתלי בנט התנצל

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם אביו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, בשיחה נשמע בנט מתבלבל בשמו ושואל היכן בכלל הוא מאושפז.  ברשת קמה סערה רבה וראש הממשלה נפתלי בנט התנצל:  "ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי.", נמסר מלשכתו.


"מדוע אתם ממשיכים עם המחדלים האלה? מדוע? למה? אם ייפגעו בכיוון שלך, איך תרגיש? הם מתקרבים עד לגדר, איפה אתם חיים? באיזה עולם? איפה אתם? באמת", הטיח האב בראש הממשלה בשיחת הטלפון.

"כן לירות, לא לירות, לירות ככה, לקבל פקודה ממשמר הגבול. אתם לא יודעים לקבל החלטות? אתה מפחד? תתעורר. ממי אתה מפחד? מעבאס. תתעורר. אתה פחדן, אתה וכל הממשלה שלך פחדנים, תעשו משהו. תעיפו אותם מהשטח לקילומטר לא להתקדם, מה זה? איפה אתם חיים? אין לכם ילדים? יש לי ילד אחד. מה יש לך לענות לי אדוני רה"מ?".

בנט נשמע עסוק במשהו אחר ולאחר כמה דקות הגיב: "אני רוצה לדעת כרגע איפה יוסי מאושפז".

"בסורוקה", ענה האב. "ואתה שם?", שאל ראש הממשלה. "בראל", תיקן האב. "תבוא, נראה אותך. אנחנו לא אנשי פוגרומים כמו שעושים על החיילים שלנו. תבוא תהיה גבר".

בנט שאל "בראל כרגע מנותח?", והאב השיב: "נותח, מצבו אנוש. נראה אותך תבוא. תבוא תבקר את החייל שלך. בטלפון? עוד יומיים ישכחו הכול, לא קרה כלום. איפה אתם חיים, באיזה עולם? תתעוררו. הילדים שלנו הולכים, תתעוררו. תיקח אחריות, תתעורר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *