אביו של הנרצח ספד: "השם נתן והשם לקח"

מאות תושבי גוש עציון ליוו הערב למנוחות את דביר שורק ז"ל בבית העלמין האזרחי בעפרה. אביו ספד לו מעל קברו הטרי

מאות תושבי גוש עציון ליוו הערב למנוחות את דביר שורק ז"ל בבית העלמין האזרחי בעפרה.

יואב שורק, אביו של דביר, ספד לו: "דביר יקר ואהוב שלנו, בעוד ימים אחדים היינו אמורים לחגוג לך 19 ואני לא יכול לחשוב על 19 השנים האלה בלי לחייך. לעיתים קרובות עמדתי והתבוננתי בך מהצד בפליאה. הייתה לך אישיות מיוחדת שהרגשתי שאיני יכול לעמוד על סודה, רק לשמוח בה. מתנה קיבלנו ל19 שנה. השם נתן והשם לקח. כמה כאב יהיה וגעגוע. רשעים תאבי מוות לקחו אותך. טהור הסתלקת מאיתנו. ננסה להוסיף אור וטוב ולחזק את המשפחה למרות הכאב."

הרב ישראל רוזנבלט, המורה של דביר, סיפר בריאיון ל"שש עם רינה מצליח": "זה יום קשה ומטלטל, תלמיד יקר ואהוב שלנו נלקח מאיתנו ונרצח בצורה שמכאיבה מאוד לכולנו. הוא היה אדם אוהב תורה ואוהב אדם וזה כואב וזה אובדן גדול. הוא היה בן אדם מאוד מיוחד, זה אדם שיצא לקנות ספרים לרבנים שלו כמתנת סוף שנה וכל החברים בוווטסאפ אמרו לו לקנות ספר קודש אבל הוא אמר: 'לא, ספר קודש יש להם, אני אקנה להם ספר של דויד גרוסמן'. מדובר לצערינו בעוד מקרה קשה בגוש עציון של דם יהודי שנשפך על אף המאמצים הגדולים של כוחות הביטחון."

עוד סיפר כי "יום אחד ראה דביר ערבי באזור שהלך עם חמור שהיה נראה שדוף וחולה. הוא הציע לו לקנות ממנו את החמור כדי שיוכל לטפל בו וכך עשה, קנה ממנו את החמור וטיפל בו, וכשהחמור הבריא – שילח אותו. כזה הוא היה. לא פחד מאינטרקציה, לא פחד לומר שלום לאדם זר למרות שהיה גם היה אדם מאוד אחראי, זו אבידה גדולה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *