אבל בארגנטינה ובמודיעין עילית: הגר"י לוי זצ"ל

אבל כבד בארגנטינה: הגאון רבי יחזקאל לוי זצוק"ל רב קהילת ישורון בבואנוס איירס ונשיא מוסדות 'אור יחזקאל' במודיעין עילית

מארגנטינה התקבלה הידיעה המצערת על פטירתו של רבה הנערץ והותיק של קהילת ישורון בבואנוס איירס שבארגנטינה הגאון הרב יחזקאל לוי זצוק"ל בה שימש בקודש למעלה מ 40 שנה.

הרב זצוק"ל היה מסור מאוד לבני קהילתו וזכה להקים את כל מוסדות הקהילה הרבים בהם בנין בית הכנסת, כולל אברכים וישיבה מהמסד ועד הטפחות עד שקהילתו מונה היום כ 800 משפחות כן ירבו מהם בני תורה אברכים ובני ישיבות.

הרב זצוק"ל היה אהוב מאוד אצל מרן רבינו הגדול הרב עובדיה יוסף זצוק"ל והיה מתייעץ עמו רבות ב 20 שנות חייו האחרונות, הקיים מוסדות מפוארים במודיעין עילית ובמיאמי הנושאים את השם 'אור יחזקאל' בתוכם ישיבה קטנה, בית כנסת, כולל אברכים ותלמוד תורה.

השאיר אחריו זרע ברך ה' בנים וחתנים מזכי הרבים רמי"ם וראשי ישבות ואת אשתו הרבנית תליט"א שבכל העת סיעה בידו בכל מפעליו הברוכים במשך עשרות השנים.

עקב בירוקרטיה של הרשויות בארגנטינה, מנכ"ל משרד החוץ מר יובל רותם התערב בנושא וארונו של הגאון רבי יחזקאל לוי זצ"ל עושה את דרכו לישראל יחד עם בני משפחתו ותלמידיו.

הלווייתו תתקיים ביום שישי ב 9:30 ותצא מהמוסדות שהקים במודיעין עילית בדרכו האחרונה אל הר המנוחות בירושלים.

פטירתו של הרב לוי זצ"ל גרמה לאבל כבד בבואנוס איירס שם היה לאחד הדמויות המשפיעות בקהילה החרדית, תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

==צילום: חיים ועקנין==

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *