אבל וחפוי ראש: עשרות מפגינים תקפו את רון קובי בכניסה לישיבת המועצה

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע לישיבת המועצה בטבריה שם מתקיימת בשעה זו ישיבת המועצה האחרונה שתחתום את הגולל על כהונתו של ראש העיר, עשרות תושבים הקיפו את מכוניתו של קובי בכניסה לבניין העירייה וקראו לעברו קריאות גנאי בעת כניסתו לבניין העירייה

סוער בטבריה: ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע לישיבת המועצה בטבריה שם מתקיימת בשעה זו ישיבת המועצה האחרונה, בעשרות תושבים הקיפו את מכוניתו של קובי בכניסה לבניין העירייה וקראו לעברו קריאות גנאי בעת כניסתו לבניין העירייה.
עצור חרדי במקום

כעת, החלה ישיבת המעוצה שבה ינסה קובי בפעם האחרונה להעביר את התקציב – ניסיון שיעלה ככל הנראה בתוהו לאור התנגדותם של חברי המועצה לאישור התקציב.
כאמור, בכניסה לבניין העירייה התאספו עשרות אנשים חילונים וחרדים ומחו בזעקות נגד רון קובי.

אחד הצעירים שהיה במקום והוא חייל חרדי, גם כן נעצר.

אם לא יימצא רוב להעברת התקציב, כמו שזה נראה כרגע, משרד הפנים ימנה וועדה קרואה לעיר וככל הנראה רון קובי יפוטר, לאחר שימוע במשרד הפנים שיתקיים בתוך שבועיים, ובמקומו יכהן בעיר יו"ר הועדה הקרואה שיבחר מטעם משרד הפנים.

אמש הודיע רון קובי שלראשונה ישיבת המועצה תתקיים ללא קהל.

קובי הודיע בשידור עמוד הפייסבוק שלו: "כל מי שרוצה להרוס את טבריה לא ניתן להם, טבריה לא תחזור אחורה לימי החושך. הכל פה יהיה פתוח בשבת. הימין החילוני לא עוצר רק בטבריה. מפה נסלק את אריה דרעי מהשלטון".

עוד אמר אמש בשידורו, שישיבת המועצה הערב תהיה ללא נוכחות קהל, "כי הקהל רק הורס את הישיבות, ועבור מי שרוצה לצפות בישיבה המועצה, תהיה הקרנה באולם יד לבנים, שם יבואו לראות אלו שרוצים לצפות".

חבר מועצה מהאופוזיציה אומר ל'אקטואליק': "זה בזיון שהוא רוצה לסגור את המועצה לקהל. אם זה היה ראש עיר אחר ורון קובי היה באופוזיציה, קובי היה תוקף ואומר שרוצים למכור את טבריה. מה הוא יגיד עכשיו?".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ומי יציל אותו? לדעתי שס עוד תחתום קואליציה עם קובי.

    לא נולדנו אתמול. דרעי כבר נתן ארכה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב