אבנר נתניהו: "לא אכנס בחיים לפוליטיקה"

במהלך דיון בבית המשפט בנוגע לצו הרחקה כנגד עורך הדין ברק כהן הצהיר בנו של ראש הממשלה כי לא ייכנס לפוליטיקה

"אתם משפחת פשע, אתם משפחה שעושקת את הארץ הזאת",כך התקבל אבנר נתניהו בכניסה לבית המשפט בדיון בעניין צו ההרחקה שיאסור על ברק כהן להתקרב אליו עד 200 מטרים ולהטריד אותו. אבנר נתניהו הצהיר בבית המשפט כי הוא לא ייכנס לפוליטיקה וכי הוא סבור שפוליטיקה יכולה להזיק לחייו.

ברק כהן פנה לנתניהו הבן ושאל בתחילה: "ספר לנו במה גידפתי אותך? מה היה הגידוף?". אבנר השיב: "קודם כל על ההקשר המשפחתי שלי, כינויים על בני המשפחה שלי בפומבי, אתה מנצל את זה שאני נמצא במקום ציבורי כדי להשפיל אותי".

אבנר: "דיברת על המשפחה שלי, על המאבטחים, למה אני מקבל את זה, דיברתי על ההקשר המשפחתי שלי, והאשמת אותי בשקר שאני לא משלם אף פעם".

כאן אבנר נתניהו פנה לשופט: "התחושה שלי היא שהוא יבוא בשנה הבאה למקום הלימודים ויטריד אותי על משהו שאין לו בו שום חלק. אני לא אכנס לפוליטיקה אני לא אעשה את זה למשפחה שלי".

"אני קם יום יום וחי עם הביקורות על כך שאבא שלי בחר בדרך פוליטית, חברים שלי אומרים את זה בפנים מגיל אפס, גם אחי בחר בדרך פוליטית", אמר נתניהו הבן. "אני פעם אחת באירוע לכבוד אבא שלי אמרתי לו את זה שאני מעריך אותו כמו הרבה אזרחים אחרים".

"עברתי ברחוב, צירוף מקרים, אני בכלל שומר שבת", טען עו"ד ברק כהן. "באותו מקום נפגשתי עם מירי רגב, מיקי זוהר ואהוד ברק, זה המרחב הציבורי, הסיפור עם נתניהו מוצה ואני לא צריך להגיד שוב את הדברים".

השופט יריב הציע לברק כהן שיודיע שהוא אינו מתכוון לפנות שוב לנתניהו ולא להתקרב אליו: "מקסימום שלום עם הראש, האם זה מקובל על אדוני?". השופט יריב מציע צו הרחקה ל-200 מטרים.

ברק כהן משיב: "הנחת עבודה שמר נתניהו לא מסתובב עם מטר, אנחנו מכירים את צפיפותה של ת"א".

כזכור, בשבוע שעבר הגיש אבנר נתניהו באמצעותו של עו"ד יוסי כהן, תלונה נגד ברק כהן, הנוגעת לאירוע שהתרחש במסעדה ברחוב אבן גבירול תל אביב בעת ששהה במקום עם בת זוגו. כהן נכנס אל מתחם המסעדה, צילם אותו והקניט אותו, כך לטענת אבנר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *