אברי גלעד במתקפה על הרב אשרוב: "הוא אדם מסוכן". צפו

איש התקשורת אברי גלעד יצא במתקפה בתוכניתו "העולם הבוקר" נגד הרב יובל הכהן אשרוב וטען כי למרות שעד כה מאוד כיבד אותו ואחז מדעותיו, כעת הוא חושב שהוא הפך לאדם מסוכן. צפו בדיון הסוער

לאחר שהרב יובל הכהן אשרוב שהוא גם איש רפואה בקיא עצום בכל התחומים יצא בסרטון ארוך ודרמטי בן 25 דקות בו פירט מפרט אחת לאחת מדוע לא כדאי עדיין להתחסן ולמה עדיף להמתין.

איש התקשורת אברי גלעד יצא במתקפה בתוכניתו "העולם הבוקר" נגד הרב יובל הכהן אשרוב וטען כי למרות שעד כה מאוד כיבד אותו ואחז מדעותיו, כעת הוא חושב שהוא הפך לאדם מסוכן.

כזכור הרב אשרוב אף תקף בסרטון שפרסם את איש הרפואה הרב אלימלך פירר "איך הוא במחילה מכבודו יכול להגיד שאין סכנות בחיסון הזה בשעה שרופאים לשעבר מה-FDA ארגון הבריאות העולמי הביעו חששות כבדים מאוד שהחיסון עלול לפגוע בפוריות ובשרירים ועלול לגרום לעוד בעיות קשות, ובפרט שהחיסון הזה מנוסה כעת לראשונה על כל האזרחים שמתחסנים, זהו הניסיון הראשון שהיה צריך להיעשות כמה שנים טובות ולא פחות משנה".

הרב אשרוב מציין כי החליט לספר הכל כי "אנשים רבים פנו אלי בבקשה לדבר בפירוט על החיסון לקורונה. האם יש ממה לחשוש? האם גם רופאים מומחים מזהירים מסכנות החיסון? מהי הטכנולוגיה מאחורי החיסון החדשני הזה".

הסרטון שעורר סערה

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *