אדלשטיין מודה: "פספסנו את הרכבת"

שר הבריאות אדלשטיין עם המחוסן הראשון במסגרת "מגן אבות ואמהות": "פספסנו את הרכבת של הריסון המהודק – אין מנוס מסגר"

 

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין התארח בבית גיל הזהב מגדלי הים התיכון בשערי תקווה עם המחוסן הראשון במסגרת פרויקט "מגן אבות ואמהות", במסגרתו מד"א מחסן בבתי גיל הזהב ובבתי האבות.

"היום זה יום מרגש ויום עם דריכות", אמר אדלשטיין. "מרגש כי הגענו לכמעט 30,000 מתחסנים ביומיים הראשונים. זה נתון מדהים שמעיד על היענות יפה מאוד של הציבור להתחסן.

אדלשטיין אמר כי משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ 60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות".

ויש גם דריכות:  הגענו ללמעלה מ- 5 אחוז מאומתים, ומקדם ההדבקה עומד היום על 1.3. אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי. אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון.

לדבריו, "עד שהחיסונים ישפיעו ייקח בין חודשיים לשלושה. בינתיים אנחנו חייבים לשמור על בריאות של אזרחי ישראל, ולהוריד את התחלואה."

אדלשטיין הודה: "בזבזנו זמן יקר ומצב התחלואה לא משאיר ברירה מללכת לסגר. אני קורא לכולם לשים רק את הבריאות מול העיניים.  אין לנו פריווילגיה להכניס שיקולים פוליטיים לשיקולי הבריאות".

צילום: חורחה נובומינסקי, לע"מ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *