אדלשטיין תקף את המורים: "נשקול לכפות עליהם להתחסן"

שר הבריאות יולי אדלשטיין התראיין היום (רביעי) בגלי צה"ל, לקראת חזרתם הצפויה של התלמידים והחשש מעליית התחלואה בקרב הילדים. אדלשטיין תקף את המורים שחלקם טרם התחסן נגד הנגיף וסיפר

שר הבריאות יולי אדלשטיין התראיין היום (רביעי) בגלי צה"ל, לקראת חזרתם הצפויה של התלמידים והחשש מעליית התחלואה בקרב הילדים. אדלשטיין תקף את המורים שחלקם טרם התחסן נגד הנגיף וסיפר כי הוא בודק אפשרות לחוקק חוק שימנע מאדם שלא התחסן לפני הופעה, להופיע בפני קהל."ייתכן שמורים שיסרבו להתחסן יצטרכו לשלם מכספם על בדיקות קורונה פרטיות בכל 48 שעות", אמר השר. לדבריו, הוא אינו מפטר אף אחד, אך "מי שלא יתחסן, זו כבר בעיה שלו".

"החקיקה תמנע מאנשים אלו לעבוד עם קהל, למשל לעמוד מול כיתה מלאה בתלמידים", אמר שר הבריאות שסיפר מוקדם יותר היום כי אתמול התחסנו ברחבי ישראל כ-130 אלף בני אדם נוספים.כאמור, מתווה החזרה ללימודים, שאושר אתמול בקבינט הקורונה, פורסם היום על ידי משרד החינוך. לפי המתווה, ביישובים ירוקים, צהובים וברשויות הכתומות שהוחרגו ללמידה פיזית (בהם הציון לא יעלה על 6.5 ומחצית מן המבוגרים מעל גיל 50 מחוסנים), גני הילדים יפעלו שישה ימים בשבוע לפי מערכת השעות רגילה וגם הצהרונים בתנאים שקבע המשרד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *