אדמו"רים ודיפלומטים: אלפים חגגו עם האדמו"ר הרב פינטו

מנהטן צהלה: אלפים רבים ובראשם אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור, פוליטיקאים ודיפלומטים, השתתפו בשורת האירועים שסבבה את מעמד הנחת התפילין לבן האדמו"ר מאיר אליהו | גלריה נרחבת

למעלה מתשע שעות נמשכה שמחת הנחת התפילין לבנו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, שהתקיימה במרכז העולמי של 'שובה ישראל' במנהטן.

אלפים רבים ובראשם אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור, פוליטיקאים ודיפלומטים, השתתפו בשורת האירועים שסבבה את מעמד הנחת התפילין לבן האדמו"ר מאיר אליהו. תפילת שחרית, סליחות, הכנסת חמישה ספרי תורה והילולת רבי חיים פינטו הגדול זי"ע.

משטרת ניו יורק סגרה לתנועה את הרחוב הראשי המוביל לישיבת 'שובה ישראל' ועשרות סדרנים ומאבטחים שמרו על הסדר. האירוע החל בהיכל בית המדרש ומשם המשיך לאולמות סמוכים שעוצבו בפאר לרגל המעמד.

בנאום המרכזי שנשא האדמו"ר הרב פינטו הוא לא הצליח לעצור את דמעותיו ובהתרגשות רבה תיאר את מסכת חייו יוצאת הדופן ואת הקשיים הרבים שליוו אותו בשנים האחרונות. הוא התפאר בגאוות יחידה בילדיו ובפרט בבנו ממשיך דרכו רבי יואל פינטו, שלדברי האדמו"ר – מנווט בחכמה ובעוצמה את הצלחתן של המשפחה והישיבה.

בשעת ערב, נפרד האדמו"ר הרב פינטו מאלפי תלמידיו, שהגיעו מרחבי ארה"ב והעולם, לוס אנג'לס, מיאמי, לאס וגאס, ישראל, מרוקו, הונדורס, לונדון וצרפת ועוד – וברכם בברכת שנה טובה וחיים טובים.

(צילום: דוד מנדלסון)

צפו בתיעוד מהמעמד המרכזי:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *