אובמה בהתערבות גסה: צריכים נשיא נורמלי; טראמפ: נאום מלא שנאה

בעצרת תמיכה עבור המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, תקף נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, את הנשיא המכהן דונלד טראמפ, והאשים כי אין לו תוכנית לטיפול במשבר הקורונה: "אם ביידן יהיה נשיא – זה לא יהיה כל כך מתיש. פשוט יהיה נשיא נורמלי"

ברק אובמה מותח את החבל ומתערב באופן בוטה ושחצני בבחירות הקרובות שאמורות להערך בעוד כמה ימים במדינות בארה"ב.

אמש תקף אובמה את הנשיא המכהן, דונלד טראמפ, והאשים אותו בכשלון ניהול משבר הקורונה. "אין לו תוכנית לקורונה", אמר בעצרת שנערכה במיאמי, במסגרת מסע הבחירות של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן. "הוא אפילו לא מכיר במציאות של מה שקורה כאן".

אובמה לגלג באופן בלתי פוסק על טראמפ. בין השאר התייחס לריאיון עם לזלי סטהל, כתבת התוכנית "60 דקות", שפוצץ על ידי הנשיא: "טראמפ נשאל מה סדר העדיפויות שלו בכהונה השנייה. הוא התעצבן ונטש את הריאיון. הוא חשב שהשאלות קשות מדי. אם הוא לא יכול לענות על שאלה כזו – אז זה התפקיד שלנו לדאוג לכך שלא יקבל כהונה שנייה".

"אם לזלי סטאהל ו-60 דקות כל כך קשוחים עבורך, אז אתה לא כל כך קשוח, לא תוכל לעמוד מול דיקטטורים", הוסיף אובמה. "ג'ו ביידן ישיב את מעמדנו המעורער בעולם – אומה שעומדת לצדן של דמוקרטיות, לא לצדם של דיקטטורים".

"אם ביידן יהיה נשיא – זה לא יהיה כל כך מתיש. פשוט יהיה נשיא נורמלי. תוכלו להמשיך בחייכם, ולדעת שהנשיא לא יציע להזריק אקונומיקה", כך אובמה.

טראמפ הגיב על דבריו של אובמה בציוץ בטוויטר: "אף אחד לא מגיע לנאומים שזורי השנאה של אובמה. 47 אנשים. אין אנרגיה, אבל עדיין טוב יותר מג'ו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *