אולמרט: "נתניהו קופץ מבניין של 100 קומות"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט העניק ראיון לרדיו ללא הפסקה והעריך כי תם עידן נתניהו, "בנימין נתניהו הצליח לגרור את כל המערכת הפוליטית לשתי מערכות בחירות. זה ייקח חודש או חודשיים אבל הוא סיים, הוא לא יקים את הממשלה הבאה", אמר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. האזינו

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט העניק ראיון לרדיו ללא הפסקה והעריך כי תם עידן נתניהו, "בנימין נתניהו הצליח לגרור את כל המערכת הפוליטית לשתי מערכות בחירות. זה ייקח חודש או חודשיים אבל הוא סיים, הוא לא יקים את הממשלה הבאה", אמר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.


אולמרט התייחס למצבו של הליכוד נוכח התנהלותו של נתניהו: "מה שקורה היום בליכוד זה ערב רב של אנשים שאין להם קשר למורשת ולתנועה של מנחם בגין ויצחק שמיר. זו לא התנועה של אריק שרון, הרי לדברים כאלה אף אחד לא הגיע. יש להסיר את העננה הכבדה שמשרה נתניהו ובני משפחתו, צריך שכחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר, יש לזה חשיבות פוליטית ופסיכולוגית".

עוד הוסיף: "נתניהו לא יהיה במערכת הבחירות השלישית, הוא משול בעיני לאדם שקופץ מבניין של 100 קמות, וכששואלים אותו מה שלומו בקומה ה־80 הוא אומר שכרגע הכל בסדר. הוא יפול עד למטה".

לסיום התייחס אולמרט באריכות לזליגה האיראנית לסוריה, והחזיק בעמדה שהיה על ההנהגה שלנו למנוע את כניסת האיראנים: "הם עשו לנו תרגיל, ומבינים שחצו את הגבול באופן כזה שלא מאפשר לנו להגיב. לדעתי הם לא יצאו מסוריה כל כך מהר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *