אורבך לא ממהר להחליט: אתן לבנט עוד צ'אנס

אנשיו של ח"כ ניר אורבך נפגשים מאחורי הקלעים עם הליכוד, והוא מצדו כבר לא מתעקש לקחת איתו את שקד וקארה לשם. אבל בשיחות עם שקד הוא אומר – אתן לבנט עוד צ'אנס

הפורש הבא מהקואליציה? אנשיו של ח"כ ניר אורבך נפגשים מאחורי הקלעים עם הליכוד, והוא מצדו כבר לא מתעקש לקחת איתו את שקד וקארה לשם. אבל בשיחות עם שקד הוא אומר – אתן לבנט עוד צ'אנס, כך מפרסמת יערה שפירא.

בסביבת אורבך מעריכים שבאיום של בחירות סער יתקפל ויצטרף לממשלה חלופית. אתמול נפגש אורבך בכנסת עם יריב לוין ועוד בכירים בליכוד וניסו לסגור איתו דיל, אך אורבך מחכה לשקד וקארה.

הבוקר פרסם יקי אדמקר כי ביום שלישי לפנות בוקר אורבך הגיע לפגישה בלשכת בנט עם ההודעה על רצונו לפרוש. היה עם 2 ממקורביו וכך אמר: "הערבים מחפשים רק כספומט, ולא חזון אזרחי. שילמתי מחיר, אין טעם להמשיך". ‏אורבך הדגיש בפגישה ש"זה נגמר" ועל בנט להפנים את זה. אמר כי ימתין מספר ימים עם ההחלטה. מאז, אורבך מנהל מגעים רציניים עם הליכוד ולא ברור האם ומתי יבשילו.

גדעון סער עצמו התבטא על משבר תקנות יו"ש: "לא העליתי על דעתי שאצפה במחזה כזה שהוא הפרת שבועת האמונים בדם קר מצד כה רבים מחברי הכנסת. אני מקווה שיעלה בידנו לתקן את המעוות ובהקדם״.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *