אורבך מימינה הגיע למחאת נשות האברכים: "נמצאים במגעים מול שר האוצר ליברמן"

ח"כ ניר אורבך מימינה השתתף במחאת "מעון ראש הממשלה" של פורום "תורתם אומנותן": "רוצים למנוע פגיעה בעולם התורה – נמצאים במגעים מול שר האוצר ליברמן והיועמ"ש כדי למנוע את הפגיעה", הבטיח אורבך.

מחאת "מעון ראש הממשלה": במסגרת מחאת "מעון ראש הממשלה" של פורום "תורתם אומנותן", מקיימות כעת האמהות יחד עם התינוקות והילדים שעת משחק ושירים מול הכנסת.

בשעה זו הגיעו להביע הזדהות גם חברי הכנסת יצחק פינדרוס ואורי מקלב, הרב והרבנית מגנס מישיבת מרכז הרב, הרבנית דנה סליי ודמויות נוספות עתידות להגיע.

גם ח"כ ניר אורבך מימינה השתתף במחאת "מעון ראש הממשלה" של פורום "תורתם אומנותן": "רוצים למנוע פגיעה בעולם התורה – נמצאים במגעים מול שר האוצר ליברמן והיועמ"ש כדי למנוע את הפגיעה", הבטיח אורבך.

גם חברי סיעת הציונות הדתית הגיעו היום (שני) למחאת "מעון ראש הממשלה" של פורום "תורתם אמנתן" – פורום נשות לומדי התורה בציונות הדתית, במטרה לתמוך במאבק שלהן נגד ביטול ההכרה בלימוד תורה כזכאות להנחה במעונות היום.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר סיעת הציונות הדתית אמר בין היתר: "על פי ההסכם הקואליציוני לכל מפלגה יש זכות וטו על נושאים שבמחלוקת, זה בוודאי נושא שבמחלוקת ולכן זה נושא שימינה צריכה להפוך עליו שולחן. יש פה פגיעה בלומדי התורה ופגיעה בתינוקות. אנחנו איתכם במאבקכן הצודק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *