אורח בשומרון העתיקה: יונתן פולארד

אורח מפתיע בגן הלאומי שומרון העתיקה – יונתן פולארד הגיע יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן להנות מנופי השומרון. דגן: "אני מזמין את עם ישראל לטייל בשומרון הפורח וביום רביעי לפסטיבל הר עיבל"

בין אלפי המטיילים היום בשומרון, גם יונתן פולארד – שריגל למען מדינת ישראל בארה"ב נתפס נאסר ושוחרר רק לפני כ – 7 שנים,

פולארד ביקר בגן הלאומי שומרון העתיקה, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נפגש עם פולארד, סקר בפניו את המקום העתיק, שריד יחיד למלכות ישראל הקדומה, מקום ארמונו של עמרי מלך ישראל ולאחר מכן מקום מושבו של הורדוס. בתוך כך עשרות אלפי מטיילים פקדו עד עתה את אתרי התיירות בשומרון.

דגן הוסיף ואמר: "אני מזמין את כל עם ישראל, להמשיך להגיע ולהציף את אתרי הטבע ההיסטוריה המעינות והיקבים בשומרון. יונתן פולארד הוא ידיד אמת של ההתיישבות בשומרון, וכך גם הייתה אשתו אסתר ז"ל. לא נשכח את המחווה של הבאת ספר התורה שנכתב על ידיהם בימי שהותו של פולארד בכלא לקבר יוסף".

גם מחר יהיו פתוחים אתרי התיירות לאלפי מטיילים נוספים. בין השאר ביצהר יתקיים מחר פסטיבל שיכלול פארק חבלים, קיר טיפוס, סיורים מודרכים לבור הציפורים ואלוני יצהר כל זאת ללא תשלום, וביום ד' ה 20.4 מוזמן הציבור ל"פסטיבל עיבל" בעקבות הקמע האבוד, ניתן יהיה להנות מסיורים מודרכים, אמני רחוב ליד מזבח יהשע, משחקי ענק ונסיעה בסאפארי שטח כל זאת ללא תשלום.

בפסטיבל "המרפסת של המדינה" בפדואל ניתן יהיה להנות גם ביומיים הקרובים מסיורים ללא תשלום, פארק חבלים, שחקני רחוב במצודה, סיורים לחירבת צרידה, עפיפוניאדה ומתצפית מרהיבה כמעט לעבר כל מישור החוף.

בהר כביר ניתן יהיה להנות גם מחר מהדרכות, שחקני רחוב, טעימות יין ביקב כביר, משחק בריחה אינטרנטי, תצפית לעבר עמק תרצה היפהפה ועוד. בגן הלאומי הר גריזים ניתן יהיה בכל ימי חול המועד להנות מהדרכה והצגות לאורך כל היום. לאוהבי הבשר והיין, בדרך להר גריזים ניתן לעצור לטעימות יין ביקב הר ברכה ומארוחה במסעדת היקב הכשרה לפסח. וכמובן לא לשכוח את טחינת הר ברכה המפורסמת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *