"אור של עם ישראל" • רבי יואל פינטו בשיעור חובק עולם

בשיעור מיוחד שמסר רבי יואל משה פינטו, בנו ממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, הוא הרחיב על מעלת סגולת קריאת ספר דברים • וגם: מה שיבח האדמו"ר את בנו • צפו

אלפים רבים מכל העולם, צפו בשיעורו של רבי יואל משה פינטו, בנו ממשיך דרכו של ראש אבות בתי הדין במרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. השיעור ששודר ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים – התמקד בפנימיות הפרשה ובגלות הקשה שעוברת על עם ישראל.

בסוף שיעורו, הרחיב רבי יואל משה פינטו על סגולת קריאת ספר דברים, שגילה ופרסם אביו האדמו"ר שליט"א: "נוכל להבין מעט מהסגולה הנפלאה והעצומה הזו של קריאת ספר דברים, שכבוד מורינו ורבינו ביאר וגילה לנו בדור הזה – שהוא האחרון לפני הגאולה", אמר.

"יש בשמיים את הרקיעים – השערים שמפרידים בין עם ישראל לקדוש ברוך הוא, ודרכם כל התפילות עולות", הסביר הרב פינטו, "משה רבינו לפני פטירתו, ביקש 'בעלות' על התשע מאות חמישים וחמש שערים העליונים שהם הקרובים ביותר לקדוש ברוך הוא, שדרכם יוכל האדם ללכת בדרך של משה רבינו".

"וכמו שמשה רבינו הוא בדרגה מעל המלאכים, כך דרך אותם שערים – האדם יכול להגיע לדרגה של קודם החטא, ולמרות המצב הבעייתי שבו הוא נמצא, הוא יוכל לחדור ולהתקרב אל הקדוש ברוך ושתפילתו תתקבל", אמר רבי יואל פינטו בשיעורו.

"ובזה שאנחנו לומדים ודבקים בספר דברים", הוסיף רבי יואל פינטו, "אנחנו מקיימים ציווי מפורש, שהקדוש ברוך הוא ציווה את יהושע בן נון, שהיה התלמיד הנאמן של משה רבינו עליו השלום".

לאחר שיעורו של רבי יואל פינטו, שכאמור שודר לאלפים מכל העולם, ברשתות החברתיות, אמר עליו אביו – האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, כי הוא "קדוש עליון, אור של עם ישראל, וממנו יבוא משיח צדקינו", עוד הוסיף האדמו"ר ואמר כי רבי יואל הוא "קדוש במידת היסוד" וכי הוא "לא זז כל חייו מעבודת השם ולא זז כל חייו ממה שאמרנו לו".

עוד שיבח האדמו"ר הרב פינטו את בנו ממשיך דרכו ואמר כי "כל השנים של הייסורים – הוא עמד עם הרבנית וגידל את הילדים. אשריו מה טוב חלקו, רוח השם עליו, קדוש קדוש יאמר לו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *