אושרת קוטלר במתקפה מפתיעה על בנט: "איך אתה לא מתבייש"?

מחוסנים נדבקים בקורונה, מדביקים אחרים בקורונה וגם מפתחים מחלה קשה. אז על איזה בסיס בדיוק אתה תובע ממיליון איש שחוששים מהחיסון ללכת להתחסן?

רק לפני שבוע העיתונאית הבכירה הזאת נחשפה בכתבה של אילן לוקאץ' וסיפרה על החיים החדשים שלה לאחר התקשורת, כעת אושרת קוטלר יוצאת בפוסט קשה בטענה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט וטוענת כי בנאומו אתמול הוא הסית באופן פרוע נגד מיליון אזרחים.

בפוסט החריף היא כותבת: אדוני ראש הממשלה, איך אתה לא מתבייש להסית באופן פרוע נגד מיליון אזרחים במדינת ישראל? קביעתך שאנשים לא מחוסנים מסכנים את בריאות הציבור היא הכרזה שערורייתית שאין לה כל תוקף מדעי.

מחוסנים נדבקים בקורונה, מדביקים אחרים בקורונה וגם מפתחים מחלה קשה. אז על איזה בסיס בדיוק אתה תובע ממיליון איש שחוששים מהחיסון ללכת להתחסן?

גם אני התחסנתי, ולקיתי בדלקת מפחידה מאוד בשריר הלב, עד היום אני סובלת מהפרעות קצב, ופגיעה בפעילות בלוטת התריס. כמוני יש עוד אלפים בארץ.

ה FDA מתריע מפני תופעת הלוואי הזאת וגם אחרות שהתגלו בינתיים, אז באיזו חוצפה אתה מעיז לזלזל בחששות של מיליון איש?באיזו חוצפה אתה הופך אותם למוקצים מחמת מיאוס, לאנשים שמסכנים אחרים?

ובאשר לתו הירוק – אנא הסבר לציבור בבקשה מה התועלת המעשית למנוע מלא מחוסנים להיכנס לאירועים כשברור לכל שגם מחוסנים מדבקים ונדבקים?

איך אתה וגם שר הבריאות, שפעם הטיף לליברליזם, נותנים יד לאפליה בוטה כל כך בין אוכלוסיות על רקע רפואי. הקורונה כאן כדי להישאר. כולל הוואריאנטים שלה. לחיות איתה לא אומר לכפות חיסונים או להוקיע אוכלוסיות שלמות. לחיות איתה אומר להבין את המחלה הזאת.

ממליצה לך וגם לשר הבריאות, להזמין לפגישה דחופה את שורת הפרופסורים הנכבדה של מועצת החירום לקורונה. קבוצת מומחים בעלי שם שאין לה שום קשר עקיף או ישיר עם פייזר ולשמוע מה יש להם לומר בסוגייה. הם למשל חולקים על פרשנות הנתונים המוצגים לך על ידי המינויים המקצועיים של השלטון הקודם.

האם עלה בדעתך שמי שמנהל את משבר הקורונה מאחורי הקלעים, גם כעת, הוא נתניהו עצמו? הקמתם ממשלת שינוי, אז אולי הגיע הזמן לשנות את הקונספציה בנושא הקורונה? אני מניחה שאתה זוכר לאן הביאה אותנו הקונספציה השגויה במלחמת יום הכיפורים.

חזור בך אדוני ראש הממשלה זו לא הדרך. היא מסיימת.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. את ובנט ולפיד וכל השדרניות הפרוצות הערביות יונית רינהמסריח דנה וייס הסמול הארור שתחנקו. אמן

    אמן סלה ועד שבוע רע לסמול הארור שמכר המדינה לערבים ומועך החרדים. אללה ישרוף אתכם אמן. הקב.ה יעקור אתכם וימחק אתכם. אמן. אומיין.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב