אושר תקציב מועצת בנימין לשנת 2020

בשל האתגרים נדרשה המועצה להתייעלות תקציבית מסויימת

מליאת המועצה אישרה את התקציב לשנת הכספים החדשה. התקציב אושר ברוב גדול והותאם לאתגרים הכלכליים של מדינת ישראל

ביומיים האחרונים התכנסה מליאת מועצת בנימין לדיונים ארוכים ומפורטים סביב התקציב לשנת הכספים 2020 והוא יעמוד בהיקף של כ-608 מיליון שקלים.

בניית התקציב נעשתה תחת אילוצים כלכליים גלובליים, ובצל ההאטה הכלכלית שפוקדת את המדינה והרשויות. גם המצב הפוליטי בו ישראל נמצאת בתקופת בחירות ממושכת בת למעלה משנה ומתנהלת בלי תקציב, מקשה ומערימה קשיים תקצייבים מהותיים על כלל הרשויות המקומיות.

התקציב גובש על פי ההנחיות החדשות של משרד הפנים לכלל הרשויות בארץ לאשר תקציב תוך חשוב קיטון משמעותי בתמיכות המשרדים הממשלתיים לאור הקיפאון בהקמת ממשלה.

בשל האתגרים נדרשה המועצה להתייעלות תקציבית מסויימת ורוב מוחלט מההתאמות כלל את מחלקות המועצה השונות, בעוד שההקצבה ליישובים קטנה באופן מזערי יחסית.

לפני אישור התקציב דנו חברי מליאת המועצה המייצגים את כלל יישובי בנימין עם הנהלת המועצה ומנהלי האגפים והמחלקות בסעיפים השונים. לאחר מכן אושר התקציב ברוב מוחלט.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר כי מדובר ביום חשוב שמאפשר על אף האתגרים את צמיחת ההתיישבות ורווחת התושבים. גנץ הודה לכלל עובדי המועצה וכן לחברי המליאה על השותפות והאמון. "כעת המשימה שלנו לעמוד ביעדים שהצבנו ולעבוד קשה עבור התושבים" אמר גנץ.

יעדי המועצה שהוצגו בפני חברי המליאה כוללים המשך מתן דגש לשירות איכותי ומשודרג לרווחת התושבים. גם תחום החינוך ופיתוח הדרכים והכבישים עומדים בראש סדר יעדי המועצה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *