אזרחי אוקראינה בולמים בגופם את הטנקים של צבא רוסיה

נשיא אוקראינה זלנסקי קרא הבוקר בנאום מצולם אל אזרחיו לצאת ולהצטרף לחיילים שבולמים את החיילים הרוסים שנמצאים בדרכם לקייב. בנתיים הרוסים כבשו את העיר חרסון ומתחילים להסב אבידות רבות לאוקראינים שעד כה לא הראו סימני שבירה

נשיא אוקראינה זלנסקי קרא הבוקר בנאום מצולם אל אזרחיו לצאת ולהצטרף לחיילים שבולמים את החיילים הרוסים שנמצאים בדרכם לקייב. בנתיים הרוסים כבשו את העיר חרסון ומתחילים להסב אבידות רבות לאוקראינים שעד כה לא הראו סימני שבירה.

האוקראינים יצאו למתקפת נגד ומבקום להתגונן החלו לתקוף מטרות רוסיות. שדה התעופה הוסטומיאל נכבש כולו וכל החיילים הרוסיים שהוצבו בו, מיחידות מיוחדות, חוסלו.

מנגד, חיילים רוסים כבשו לחלוטין את בניין הממשל האזורי של העיר חרסון, כך דיווח בפייסבוק ראש הממשל המקומי, הנאדי לאהוטה. "עם זאת, לא ויתרנו על חובותינו. אל תאמינו לזיופים ואל תיבהלו", כתב.

שר החוץ האוקראיני פרסם תמונה של שיירת אזרחים בולמת את צבא רוסיה בעיר אנרגודאר במזרח. – הנשיא זלנסקי אמר: "רצו להשמיד אותנו כל כך הרבה פעמים – ולא הצליחו".

"אנחנו עברנו כל כך הרבה", אמר הנשיא, "מי שחושב שהאוקראינים יפחדו, יישברו או ייכנעו – הוא לא יודע דבר על אוקראינה, ואין לו מה לחפש באוקראינה". הוא הוסיף: "כל פולש צריך לדעת: הם יתמודדו עם דחייה עזה של האוקראינים ולנצח נזכור שאנחנו לא נוותר על מה ששלנו".

ברשת פורסמו תמונות של מנסים להדוף את הצבא הרוסי תוך שהם קוראים לעבר החיילים: "פאשיסטים! הביתה! אנחנו לא חמושים! מה, אתם רוצים לירות על חפים מפשע?".

"אף אחד לא מתכוון לוותר על העיר, אנשים כאן מספיק נחושים", אמרו אתמול תושבי אנרגודאר שאת התיעוד שלהם הפיצה היום ממשלת אוקראינה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מוזר מאוד

    תגידו כותבי האתר, את כיבוש שדה התעופה הוסטומיאל קראתם באתר אוקראיני אוש שבדיתם את זה מליבכם, ככשמחפשים את שדה התעוה הזה הוא פשוט לא קיים. יכול להיות שנפלתם בפח כי ראיתם את הידיעה באתר אוקראיני. טירונים ונאיביים

    טואן |
    הגב