אז מה עומד מאחורי עזיבת טל גן צבי? בן כספית מסביר

בן כספית: "מה שקורה כאן יותר גרוע ממה שקורה ממה שקורה בטנזניה, וקיבלתי על זה נזיפה". חשבתם שפה זה נגמר? השניים דיברו על גל העזיבות בלשכת ראש הממשלה בנט. מגל טען: "הכי טוב לבנט בלי לשכה, אני חושב שבנט הפך בלתי נסבל וטל גן צבי עזב כי היה לו קשה אידיאולוגית, אי אפשר היה לעבוד ככה". האזינו

ינון מגל ובן כספית שבו לעמדת השידור הבוקר (ג') ברדיו ללא הפסקה בכדי לשוחח על חוק 'ממדים ללימודים' שאושר הלילה סופית ברוב קולות של 55 תומכים, אל מול 6 מתנגדים. זאת לאחר פשרה שהציע שר הביטחון בני גנץ ברגע האחרון לליכוד, לפיה המלגה ללוחמים תעלה מ־66% ל־75%.

כספית הגיב לדברים, וטען: "אני שמח שגנץ עזר לטיפשות הזו לרדת מהעץ. בסוף הלוחמים ניצחו". מגל בתגובה בחר להכריז על המנצחים לדבריו, ואמר: "המנצחים הם הלוחמים, האופוזיציה, והקואליציה שניצלה בעור שינייה ממבוכה נוספת".

השניים דיברו על 'כאבי הבטן' של חברת הכנסת מירי רגב. מגל הודה כי רגב עשתה טעות, והסביר: "זה לא שהליכוד אמר שלא אכפת לו מחיילי צה"ל, הוא אמר 'יש לנו הצעה נגדית להטיב עוד עם החיילים'. הדברים הוצאו מהקשרם".

מגל ביקש לנצל את הבמה ולמסור התנצלות לטנזניה, ואמר: "מה שקורה כאן יותר גרוע ממה שקורה ממה שקורה בטנזניה, וקיבלתי על זה נזיפה". חשבתם שפה זה נגמר? השניים דיברו על גל העזיבות בלשכת ראש הממשלה בנט. מגל טען: "הכי טוב לבנט בלי לשכה, אני חושב שבנט הפך בלתי נסבל וטל גן צבי עזב כי היה לו קשה אידיאולוגית, אי אפשר היה לעבוד ככה".

לסיום ביקש מגל להביע את דעתו על התנהלותו של שר החוץ יאיר לפיד, ואמר: "אין משמעות למילים שיאיר לפיד אומר. מה זה הדיבור הזה? הוא פרזנטור מעולה הוא חתיך הוא נראה טוב, אבל זו בדיחה. לא היה דבר שאנשים האלה אומרים, אבל בסוף עושים הפוך". כיצד הגיב כספית לדברים?

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בן כזבית אינשאלה אתה ומארענה המטונפת תמצאו עצמכם תקועים באוטו קטן ותתגלגלו מההר לבאר שחת

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בן כזבית יא נבלה סרוחה. מי כמו ביבי הציל המדינה. עתם הסמולנים עמלקיים חפצים להשמיד אותה. חשבתם לבנות מדינה חילונית התחרטתם עכשו התחברתם לעבאס ולאירן לעקור המדינה

    עעעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב