אז מי ניצח? הקרב בבית המשפט בין סדיגורא ירושלים לבני ברק

בבית המשפט המחוזי בירושלים התקיים היום (ג') בצהריים דיון בפני השופט אריה רומנוב בתביעה שהגישו נציגי הרבי מסאדיגורה בני ברק, בעתירה שדרשה למנות כונס נכסים לעמותת מוסדות סאדיגורה בירושלים

בבית המשפט המחוזי בירושלים התקיים היום (ג') בצהריים דיון בפני השופט אריה רומנוב בתביעה שהגישו נציגי הרבי מסאדיגורה בני ברק, בעתירה שדרשה למנות כונס נכסים לעמותת מוסדות סאדיגורה בירושלים.

לאחר שכבוד השופט הודיע שלא יקבל את הבקשה, דרשו בצד בני ברק לקבל זכות חתימת חובה שלהם על כל צ'ק, יצויין כי בניסיון להרבות שלום בין הצדדים ולהוריד את רף המתיחות המיותרת, הציעו עו"ד מיכל רוזנבוים ועו"ד יניב בריטשטיין שניהלו את התיק מצד ירושלים וכי 2 האחים האדמו"רים מסאדיגורה שליט"א יוכלו לבקר כל אחד בנכסי העמותה השניה, מהלך לו התנגדו לפי שעה נציגי צד בני ברק, ולכך השופט הציע שיגיבו לאחר שבוע אם מסכימים לקבל הצעה ברוח זו.

גורם המקורב לצד סאדיגורה ירושלים אומר בסיום הדיון כי "בס"ד האמת יוצאת לאור, וכי היום התברר קבל עם ועולם אצל מי הצדק והיושרה ומי הם אותם הפועלים נגד התורה הקדושה. היה לנו ברור מהרגע הראשון כי העתירה הקנטרנית וניסיון המסירה השפלה של צד בני ברק יידחה על הסף. זכותם של רבוה"ק מסאדיגורה, תמשיך ללוות אותנו ותגן עלינו מפני אותם מחרחרי הריב המנסים לעשות הכל בשביל למחוק את מורשתם היל"ת ולהתנכל לממשיכי דרכם".

בסדיגורא בני ברק טוענים כי אנשי סאדיגורה יקבלו גישה מלאה לנכסי העמותה ולחשבון הבנק, יתאפשר למורשי חתימה מטעמם לעשות שימוש בכספי העמותה כדין, ותיפסק הדרת רגליהם מהמוסדות בירושלים. לטענתם, כל סכום שאנשי הרב מש"י ירצו להוציא יהיה עליהם לדווח לאנשי החסידות לצורך בקרה

מנגד, בצד ירושלים טוענים כי בית המשפט זרק את צד בני ברק מכל המדרגות ודחה את בקשתם למנות כונס נכסים. אלא שמעיון בפסק הדין נראה כי בית המשפט הציע להסדיר את טענותיהם של חסידי סאדיגורה בדרך של הסכמה. במידה ואנשי הרב מש"י לא יסכימו לעשות את הצעדים הנדרשים ממליץ השופט לפנות לגישור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *