אגודת ישראל טוענת: "קשקוש. לא פנו אלינו מעולם"

לפני מס' דקות התפרסם בחברת החדשות על כך שהמפלגות החרדיות בדרך לאחדות מסקרנת בה יקחו חלק שלושת המפלגות החרדיות, אלא שבדגל ואגודה נדהמו לשמוע על הפרסומים אותם הגדירו "כקשקוש אחד גדול"

לפני מס' דקות התפרסם בחברת החדשות על כך שהמפלגות החרדיות בדרך לאחדות מסקרנת בה יקחו חלק שלושת המפלגות החרדיות, ואפי' אלה שרחוקים מאחוז החסימה. על פי הפרסום בערוץ החדשות, קבוצת רבנים מובילים מהלך לריצה משותפת בפתק אחד של אגודת ישראל דגל התורה וש"ס ואולי פלגים חרדיים נוספים. הרב חיים קנייבסקי תומך במהלך. בנימין נתניהו מוכן להיות השדכן.

אך מתברר כי הדברים מנותקים מהמציאות, כך על פי בכירים בדגל התורה ובאגודת ישראל, שנדהמו לשמוע את הפרסום, ועוד יותר מזה נדהמו לראות עד כמה העניין דובר ברצינות.

‏אחד מבכירי מפלגת אגודת ישראל טוען בשיחה עם אקטואליק כי כל נושא האיחוד הוא המצאה אחת גדולה "מעולם לא עלו לגדולי ישראל החסידים עם הצעה כזו, וגם לא תעלה".

בלשכות מס' ח"כים של יהדוה"ת אומרים כי הם שומעים לראשונה על היוזמה "נראה כמו יוזמה של עיתון משפחה והמכון למחקרי מדיניות, אבל אם יש היתכנות למהלך וגדו"י יתמכו, ניתן לו צאנס כדי להציל את ש"ס מאחוז החסימה".

ח"כ אייכלר אמר בראיון בקול ברמה: אני לא יודע על מהלך ריצה משותפת של שלושת הסיעות החרדיות. אם אכן ישנו מהלך כזה אני תומך בו. אין שום סיבה שלא יהיה גוש אחד חרדי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *