אחדות על רקע המצב הביטחוני? גנץ ייפגש עם נתניהו בקרייה

לקראת אחדות? יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, הזמין את ראש הממשלה לפגישה שתערך בקרייה בתל אביב

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, הזמין את ראש הממשלה לפגישה שתערך בקרייה בתל אביב. בהודעת כחול לבן נכתב כי פגישה תיערך מחר (א') פגישה בינו ובין ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

הפגישה תיערך בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב בשעה 17:30 והיא סגורה לסיקור.

הפרשן עמית סגל תהה "האם גנץ בא לנתניהו כאות כבוד? או שנפגשים בקריה כדי לדון בעניינים הבטחוניים הדרמטיים (באמת) שעל הפרק?".

בחודש האחרון עלה לסדר היום סכנת טילי השיוט מאיראן, ראש הממשלה הזהיר במספר פורמים כי איראן יכולה לשגר טילי שיוט יכולים לפגוע בכל מקום בישראל, גם הרמטכ"ל נפגש עם בני גנץ ועידכן אותו על הסכנה האורבת מאיראן.

איווט ליברמן בריאיון ב'פגוש את העיתונות' רמז אף הוא על הסכנה הביטחונית ואמר "כי כל מי ששמע את הרמטכ"ל יודע כמה החלטות דרמטיות יש. חייב קונצנזוס רחב"

כעת צריך לראות האם גנץ וליברמן ירדו מהעץ ויסכימו להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אכן למעשה ידוע שפירסמו את התמונות של רבי דוב לנדאו שליט"א מראשי ישיבת סלבודקא שהביאו לפניו ארגז אתרוגים מזנים שונים לנענע בהם. ואני בשאלתי...... האם הרב זקס והגר"ד לנדאו גם מוכנים לאגוד גם בישיבה בחורים מזן חזו"א, ובריסק, ברוורמן, ולפקוביץ, חב"ד, תימנים, ומרוקאים? ?????????????????????????

    אכן למעשה ידוע שפירסמו את התמונות של רבי דוב לנדאו שליט"א מראשי ישיבת סלבודקא שהביאו לפניו ארגז אתרוגים מזנים שונים לנענע בהם.
    ואני בשאלתי…… האם הרב זקס והגר"ד לנדאו גם מוכנים לאגוד גם בישיבה בחורים מזן חזו"א, ובריסק, ברוורמן, ולפקוביץ, חב"ד, תימנים, ומרוקאים?

    ?????????????????????????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב