אחות היולדת חולת הקורונה במצב קריטי: "היא לא האמינה בחיסונים"

אחות היולדת בת ה-38 שמאושפזת עם קורונה במצב קריטי: "היא לא האמינה בחיסונים, טענה שהקורונה לא מסוכנת"

נועה ראוי, בת 38 מאשקלון, מאושפזת בבית החולים וולפסון במצב קריטי, לאחר שלקתה בתסמינים קשים של קורונה. אחותה, אושרית בן חיים, סיפרה לכאן חדשות שראוי לא התחסנה כיוון שהיא "היא לא האמינה בחיסונים וטענה שהקורונה לא מסוכנת". מצבה של התינקות שילדה טוב ויציב.

"היא במצב קריטי, במצב של סכנת חיים אבל היא מקבלת טיפול טוב ונקווה שיהיה לנו סיפור הצלחה. היא חולת קורונה שהסתבכה, עוד לפני הלידה לא הרגישה טוב". אמרה. "אני מבקשת שכולם ילכו להתחסן ויתפללו לשלומה של נועה אפרת בת תקווה, יש לה ארבעה ילדים בבית ותינוקת קטנה שהיא עוד לא ראתה".

על ההתעקשות של נועה לא להתחסן, אמרה אחותה: "היא לא התחסנה, שאלה טובה למה לא. היא עקרונית אמרה שהיא בהיריון ואין צורך להתחסן ואמרב גם הרבה שטויות, היא אמרה שהיא לא מאמינה בחיסונים ולא חושבת שקורונה יכולה לפגוע בצעירים, אבל זה כבר לא משנה, אני קוראת לכולם ללכת ולהתחסן ולשמור על הבריאות שלהם, אין צורך להתווכח עם המדענים עם הרופאים וכל מי שעוסק בקורונה".

ראוי ילדה בשבת לידת חירום, הועברה אל בית החולים וולפסון מבית החולים ברזילי במצב קריטי לטיפול במכשיר אקמו. צוות בית החולים וולפסון נלחם על חייה. היא הגיעה לבית חולים בעקבות הידרדרות במצבה – שם נאלצו לבצע לידת חירום ולאחר הלידה התדרדר מצבה עוד יותר.

צוות של בית החולים וולפסון שכלל אחות חדר ניתוח, רופא ניתוחי לב וטכנאי לב ריאה, יצא בראשותו של מנהל ניתוחי הלב, ד"ר חגי דקל, לבית החולים ברזילי ושם חיבר אותה למכשיר אקמו ופינה אותה למחלקת טיפול נמרץ כללי בוולפסון, שם נלחם צוות בית החולים על חייה. התינוקת שיולדה בניתוח חירום עדיין מאושפזת בברזילי, מצבה טוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *