אחרי ההמלצות לכתב אישום: ש"ס בקמפיין חדש בעד נתניהו

ש"ס בקמפיין חדש ביום שאחרי הודעת היועץ המשפטי לממשלה: "מחזקים את ביבי, זוכרים את מרן"

מפלגת ש"ס יצאה בגל שני לקמפיין "אחרי ביבי צריך אריה חזק", והמשיכה את הקו גם לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה על ההמלצה לכתב אישום נגד נתניהו, בקמפיין שמחדד מסרים עם הסיסמא: "מחזקים את ביבי, זוכרים את מרן. מצביעים ש"ס".

בשלט הקמפיין מופיע מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל ולצידו נר נשמה. בקמפיין מופיעים גם מסרים מתחלפים נוספים: מחזקים את ביבי – שומרים על השבת, ומחזקים את ביבי שומרים על היהדות.

הקמפיין מדגיש שהצבעה לש"ס מרווחים שנים בפתק אחד: גם מחזקים את נתניהו באופן מוחלט וגם מחזקים את הצביון היהודי במדינה כפי שהשר דרעי הכריז השבוע: ״ש"ס היא המזוזה של הליכוד״.

בכך, מפלגת ש"ס ממשיכה בקו שהתחילה ומדגישה את עמידתה לצד ראש הממשלה. כזכור, ש״ס הייתה הראשונה שהכריזה כי תתמוך בבנימין נתניהו ומסרה גם לאחר הודעת היועמ״ש: "כפי שהודענו מתחילת הדרך, ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה ותמליץ עליו לנשיא להרכבת הממשלה הבאה. נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו ונתמוך בו בתפקידו כראש הממשלה ככל שהחוק יתיר לו".

ממפלגת ש"ס נמסר: "ש"ס היא המזוזה של הליכוד, המפלגה היחידה שתומכת בכל הכוח בנתניהו לראשות הממשלה ויחד עם זה תדאג לשמור על הצביון היהודי של המדינה. אנחנו לא שוכחים את צוואתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לשמור על המסורת היהודית, על השבת והכשרות, על עולם התורה ולדאוג לחלשים בחברה ונמשיך לפעול לשמירה על מורשתו ועל מפעל חייו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צריך לבדוק את המזוזה

    ממתי דאגה שס עבור השבת
    לא שכחנו את עבודות הרכבת בשבת?!

    משה |
    הגב