אחרי המאבק הציבורי: מאות שוטרים יצאו לחפש את מושי בהר מירון

היום משעות הבוקר המוקדמות, התבצעו סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון ע"י מאות שוטרים ויחידות מיוחדות במטרה לאתר את מוישי קליינרמן. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב ע"י אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים ניתוח קרקע לפני ואחרי היעדרותו של מוישי

לאחר מאבק ציבורי שהחל פה באקטואליק- היום משעות הבוקר המוקדמות, התבצעו סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון ע"י מאות שוטרים ויחידות מיוחדות במטרה לאתר את מוישי קליינרמן. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב ע"י אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים ניתוח קרקע לפני ואחרי היעדרותו של מוישי.

נזכיר כי משטרת ישראל מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכל היה להימצא.

משה נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון. מכיוון שעד כה אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת.

משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחייק משפחתו.

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת.

כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *