אחרי המתקפה – רובינשטיין מבהיר: הפגישה עם שקד באישור גדולי ישראל

אחרי הביקורת מגיעה ההבהרה

לאחר שהותקף על כך שנפגש עם איילת שקד, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מבהיר כי הכל נעשה בהתייעצות עם גדולי ישראל.

וכך נכתב בהודעה: "אתמול ישבתי עם שרת הפנים שקד לפגישת עבודה מקצועית בנושאי התקציב העירוני, בפגישה השתתפו צוות גזברות עיריית בני ברק עם צמרת משרד הפנים לדיון במספר נושאים אקוטיים הקשורים בתקציב העירוני."

"למותר לציין," נאמר בהודעה, "כי כמו בכל צעד בעשייה הציבורית והפרטית, שאלתי את מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בטרם התקיימה הפגישה, ואלו הורו לי לקיימה לאחר ששמעו את הפרטים והצורך התקציבי."

רובינשטיין מבהיר לא היתה בישיבה זו שום הבעת עמדה חלילה של תמיכה כזו או אחרת בממשלה או בעמדותיה השונות.

בתגובה לאירוח השרה איילת שקד בעיריית בני ברק, תקף בחריפות יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק ואומר: הזמנת “הכבוד” של איילת שקד לעיריית בני ברק יומיים לאחר דבריו המזעזעים של בנט נגד הציבור החרדי וסירובה העיקש לגנות אותם, נועדה לסייע לעסקנים להימלט מביקורת של משרד הפנים על השימוש בכספי הציבור. זו יריקה נוספת בפרצופם של תושבי העיר אשר מלמדת שוב עד כמה העסקנים ושקד התנתקו לחלוטין מהציבור החרדי והציוני”.

העיתונאי יעקב ריבלין צייץ בטוויטר ותקף את ההחלטה להביא את שקד לבני ברק: הפשע של שקד שבגינו היא לא היתה אמורה להתקבל היום בבני ברק הוא לא האמירה של בנט. איש בעוונו ישא. הפשע הגדול שלה הוא ביטול תוכנית הבניה לחרדים בקרית גג מערב שהיתה מספקת עשרת אלפי יח״ד לציבור החרדי. אני תולה את חוסר הידיעה של ראש העיר אברהם רובינשטיין במצבו. אבל איפוא העוזרים שלו”.

ח״כ משה ארבל (ש”ס) תקף: ״מעשה האיוולת של ראש עיריית בני ברק להזמין את גברת שקד לביקור ממלכתי בעיר התורה והחסידות היא יריקה בפרצוף לרבבות משפחות חרדיות שימשיכו לגור בחניונים ומחסנים רק כי שקד ואלקין ביטלו את הקמת העיר החרדית בשפיר

הכתב יאיר לוי צייץ בטוויטר: “איזו רפיסות בזויה והשפלה בפני אישה שהתעקשה אתמול בועדת הכספים שלא להתנער מההסתה של בנט כלפי החרדים.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *