אחרי השלום עם דרעי: פרוש מצהיר כי יתמודד פעם נוספת באלעד

ההצהרות המפתיעות של ראש העיר האלעדי: אחרי השלום בין משפחת פרוש ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בנו של סגן השר מאיר פרוש, ראש העיר אלעד ישראל פרוש מצהיר כי הוא מתכוון להתמודד על ראש העיר גם בקדנציה הבאה וכי הוא מתכוון לנצח ולשמש כראש העיר.

ההצהרות המפתיעות של ראש העיר האלעדי: אחרי השלום בין משפחת פרוש ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בנו של סגן השר מאיר פרוש, ראש העיר אלעד ישראל פרוש מצהיר כי הוא מתכוון להתמודד על ראש העיר גם בקדנציה הבאה וכי הוא מתכוון לנצח ולשמש כראש העיר.

בראיון שהעניק ליעקב גרודקה ברדיו 'קול ברמה', בעיצומו של אירוע סיום 'בין הזמנים' באמפי פארק באלעד, התייחס פרוש לדרעי ואמר כי "הרב אריה דרעי הוא איש יקר מאוד, הוא ניסה פעמיים (להתמודד נגד פרוש בבחירות א.ק) בצורה לא קלה, עברתי תקופה לא קלה, אבל ב"ה, הקב"ה רוצה אחרת".

פרוש מצהיר בראיון ל'קול ברמה': "בעזרת ה', אני אהיה כאן גם בקדנציה הבאה. מה שקרה בבחירות – צריך למחוק את זה. אני לא דיברתי אף פעם נגד אף אחד, דיברו הרבה נגדי. והרב שלי אמר לי – תהיה בשקט ותעבור את זה ויהיה בסדר, ובעזרת ה' אני אעבור את זה גם בקדנציה הבאה, אני מקווה יותר בשלום ויותר בשלווה".

דרעי לא ינסה פעם שלישית?

"הוא יכול לנסות. אני אבל אהיה כאן בעזרת ה'. אני כן אומר לך שיש כאן כבר היום הרבה מקומות של הרב אבוטבול, יש פה את סגן ראש העיר הרב שטרן ידידי, יש את סגן ראש העיר הרב אבי דיין ואנחנו עובדים עם הרב שי נתן בשלום ובשלווה ועושים פה הרבה תרבות, נקיון וגינות, אבל אנחנו עיר הישיבות".

פרוש הלא שגרתי, שולף הצהרה נוספת שבעבר דיבר עליה: "אני הולך להשליש את העיר, ולהביא לכאן 2 מיליון מטר לעסקים. 7,000 יחידות דיור, כעת זה בותמ"ל".

הצהרה נוספת של פרוש בראיון ליעקב גרודקה ב'קול ברמה': "יהיו כאן עשרת אלפים בחורי ישיבות, עד סוף השנה". והוא מנמק: "בני ברק לא הייתה עיר חרדית, היא הייתה בתחילה עיר חילונית, פתח תקווה כן הייתה עיר חרדית ואנחנו יודעים מה קורה היום בפתח תקווה וכמה קשה, אלעד היא עיר שנבנתה כעיר חרדית ודתית, ובמצב היום של הנוער, במקום להרביץ להם ולצעוק עליהם – צריך לחבק אותם, וכשהם יראו אלפי בחורי ישיבה עם גמרות ועם כובעים וחליפות ברחובות – זה ידבר אליהם".

ראש העיר ישראל פרוש חוזר בראיון לימים שמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל תמך בו וקירב אותו: "כשהבאתי לעיר את ישיבת 'תורה בתפארתה' הרב שטיינמן אמר 'אלעד של פרוש', הרב שטיינמן תמך בי מאוד מאוד בפעם הקודמת".

ראש עיריית אלעד מתייחס בראיון למערכת הבחירות האחרונה והסוערת: "אני אומר לך שגם בפעם האחרונה כולם תמכו בי, יום יבוא ויבינו את כל מה שקרה,  אבל זה לא רלוונטי כי אני מעדיף לא לדבר על העבר אלא רק על העתיד".

"הרב שטיינמן פגש אותי כמעט בכל לילה בתקופת הבחירות האחרונות, הייתי אצלו בשתיים – שלוש בלילה בקבר, לא רק אצלו, הייתי אצל רבי חיים סילוואני, אצל השטעפנשט, בהרבה מקומות, הייתי אצל רבי שעילה קרסטירר, אני שומע שהרב דרעי נוסע לשם היום הרבה, הייתי באומן ובליזנסק, הרבה גדולים שומרים עלי".

כדי להתקרב לציבור הספרדי, פרוש עשה באחרונה מהלך נוסף, לדבריו, "חילקתי עכשיו את הספר האחרון של הרב עובדיה בכל בתי הכנסת, וגם את הספר של הרב שלמה קורח. צריך לתת לכולם, ולהביא ישיבות ספרדיות, חסידיות וליטאיות".

פרוש התייחס בראיון לגרודקה ב'קול ברמה' לעובדה שאותם בחורי ישיבה ליטאים שהוא בעצמו הביא לעיר – הפגינו נגדו ברחובות בעיצומה של מערכת הבחירות האחרונה: "אם בפעם הקודמת היו אלף או שלוש מאות בחורים שהפגינו נגדי, בקדנציה הבאה שיהיו עשרת אלפים בחורים שיפגינו, מה זה משנה, בסוף אני אהיה ראש העיר שלהם גם בקדנציה הבאה ואחרי זה, העיקר שיהיו בחורי ישיבות".

"אני הולך לומר עוד מעט 'נשמת כל חי' גם על הניסיונות שמנסים להפיל אותי כל הזמן וזה לא הולך לאף אחד. אומר 'נשמת' על כל השלום שמצליחים לעשות פעם אחר פעם".

היכן אתה עוד עשור?

"אני כרגע באלעד, אני מביא לכאן עשרת בחורי ישיבות. הרב שלי אמר לי 'אתה תהיה כאן מינימום ארבע – חמש קדנציות. הייתי פה סגן קדנציה אחת, כעת קדנציה שנייה כראש עיר – אז זה כבר 3, ומינימום אני אהיה פה עוד חצי קדנציה או עוד קדנציה וחצי".

"אני חושב שאני הלכתי ישר. אני חושב שדרעי וגפני הם אנשים יקרים מאוד. יעקב אשר הוא בכלל היה המנטור שלי, ומי שמלווה אותי באמת זה בכלל אבא שלי, ואני שמח שכל האדמו"רים והרבנים מחזקים אותי".

לסיום התייחס פרוש למפלגות החרדיות ואמר שהוא קורא ל'יהדות התורה' שלא לקחת הפעם את ועדת הכספים ומשרד הבריאות וכי יש לנהוג כמו דרעי: "אני קורא לכל הנציגים של 'יהדות התורה' – תהיו 'דרעיסטים', דרעי ידע לקחת את הפריפריה הנגב והגליל, את הדתות והפנים – מה קרה לי כל הזמן עם דרעי שהוא לא היה טוב איתי? אמרו לי 'אוי ואוי תראה מה הוא יעשה לך' ולפעמים הם ידעו לעשות, אבל היום אני חבר טוב של דרעי. אם 'יהדות התורה' לא תקח את השיכון, את הרווחה, את התיקים שבאמת אפשר לעשות איתם.. כי חמש שנים העירייה לא הייתה צריכה לא את הבריאות ולא את ועדת הכספים, אנחנו צריכים תיקים שיעזרו לערים שלנו, לציבור שלנו ואני קורא לכולם 'אל תהיו שקופים, תהיו דרעיסטים', תדעו לקחת תיקים נכונים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *