אחרי נאום עבאס: סמוטריץ' סירב לענות לנתניהו

"סמוטריץ' זועם על מסע ההלבנה שעורך נתניהו למפלגת רע"מ שתומכת בטרור ומתנגדת להגדרתה של מדינת ישראל מדינה יהודית"

לאחר נאום הפיוס של מנסור עבאס, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' זעם הערב (חמישי) על ראש הממשלה בנימין נתניהו על "מסע הלבנה" שערך למפלגת רע"מ של מנסור עבאס "סמוטריץ' זועם על מסע ההלבנה שעורך נתניהו למפלגת רע"מ שתומכת בטרור ומתנגדת להגדרתה של מדינת ישראל מדינה יהודית", אמרו ל-ynet בסביבתו של סמוטריץ' שסירב לקבל טלפון מראש הממשלה.

גורם בסביבת סמוטריץ׳ אומר – ההכשר שמוענק לתומכי טרור ומי שמסרבים להכיר במדינה יהודית בערב הזה הוא נזק מטורף ולא יסולח שכולו באחריות נתניהו.

לדברי אותו גורם ״אותם חלקים חסרי אחריות וקצרי רואי בימין שנופלים לרגלי מנהיג תנועה אסלאמית שבנאום המפוייס ביותר שלו לא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית מוכיחים שהרבה יותר קל להוציא את היהודים מהגלות מאשר את הגלות מהיהודים.״

מנגד, מנהיג הציבור החרדי, מרן הרב חיים קנייבסקי, נתן "אור ירוק" לשיתוף פעולה עם רע"מ: הרב קנייבסקי סבור כי יש להעדיף קואליציית מיעוט ימנית שנשענת על התנועה האיסלאמית על פני ממשלה בראשות יאיר לפיד.

הרב קנייבסקימבחינת יידישקייט עדיף ללכת עם הנציגים מהציבור הערבי, מאשר עם הנציגים מהשמאל. גם הם לא רוצים לקדם כור היתוך ולעשות את כולם חילונים. אמר עוד כי גם בנושא הגיוס, הכבוד לדת וערכי המשפחה הם הרבה יותר קרובים אלינו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *