אחרי שנים של השפלות – בנט נתן מחמאה: מנדלבליט הסמיק

היועץ המשפטי לממשלה קיבל מחמאה בישיבת קבינט הקורונה מראש הממשלה, אחרי שנים שבהן ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו רמס את כבודו

היועץ המשפטי לממשלה קיבל מחמאה בישיבת קבינט הקורונה מראש הממשלה, אחרי שנים שבהן ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו רמס את כבודו, כך מדווח יוסי ורטר ב'הארץ'.

את המחמאה קיבל בנט במהלך דיון בקבינט הקורונה שדן בהגבלת אירועים המוניים והחזרת התו הירוק למופעים ואולמות אירועים. היועמ"ש מנדלבליט הסביר לשרים: "זה עניין מורכב. אי אפשר להגביל רק אותם, הם יעתרו לבג"ץ בגלל אפליה. אתקשה לנמק ההגנה על הצעד".

על פי הארץ בנט ניצל את המעמד כדי להחזיר למנדלבליט את כבודו שבוזה תדיר בידי נתניהו. "אם היועץ המשפטי, שהוא אחד האנשים הכי חכמים ומנוסים כאן", אמר בנט, "אומר שיש מורכבות, אז הוא צודק". מנדלבליט הסמיק ולחש למשנה שלו רז נזרי: "מי היה מאמין".

בחודש הבא צפוי בנט להיפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן . "בנט לא יידרש כנראה להגיש אתנן מדיני משמעותי באותו מעמד. אם כי יש במסדרונות הירושלמים מי שמדברים על אמירה אפשרית בנוגע ל'צמצום הסכסוך', הנושא שבו הוא דן בסדרת פגישות ארוכה עם ד"ר מיכה גודמן.", כותב ורטר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *