אחרי פרוש ורביץ: גם הבכיר בגור נפגש עם לפיד

אחרי שפרוש נפגש עם מתן כהנא במירון, ואחרי שיצחק רביץ אירח בטלז סטון את איילת שקד, הרב יצחק שפירא נפגש היום עם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, להודות לו על שיתוף הפעולה והיחסים הטובים וההוגנים בין הרשות המקומית בערד בראשות עו"ד ניסן בן חמו ומ"מ דודי אוחננה מסיעת "יש עתיד", לבין קהילת חסידי גור בעיר

עוד סימנים לשותפות עתידית? אחרי שפרוש נפגש עם מתן כהנא במירון, ואחרי שיצחק רביץ אירח בטלז סטון את איילת שקד הרב יצחק שפירא נפגש היום עם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, להודות לו על שיתוף הפעולה והיחסים הטובים וההוגנים בין הרשות המקומית בערד בראשות עו"ד ניסן בן חמו ומ"מ דודי אוחננה מסיעת "יש עתיד", לבין קהילת חסידי גור בעיר.

השניים שוחחו על האפשרות של הציבור החרדי בערים המעורבות לחיות במשותף עם כלל הציבורים תוך הקפדה על ארחות חיים תורניים ללא פשרות וללא ויתורים ושמירה על ערכי היהדות הנאמנה.

בכיר בדגל התורה אומר בשיחה פנימית חריפה בעקבות סיורו של השר כהנא עם ח”כ פרוש במירון: “זו חציית קו אדום. ללכת לסיור יחד עם מי שתקע לנו סכין בגב. בהחלט נשקול את העתיד המשותף שלנו ויש לנו מחשבה לרוץ בנפרד בבחירות”.

העיתונאי אריה ארליך כתב בתגובה כי ‏דגל התורה היא תנועה פוליטית חשובה, אבל היא תצטרך להתרגל שהיא לא בעלת הבית על היהדות החרדית. יש עוד דעות והשקפות וכל אחד הולך לפי דרכו. מוטב שיפתרו קודם את הוויכוחים מבית על כן-ביבי לא-ביבי ואת השאלה האם מותר לארח סיור עם שרת הפנים ברחוב רשב”ם ובטלז-סטון בטרם מטיפים מוסר לאחרים.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *