אחרי קוטלר: זהבי עצבני מתפוצץ על ממשלת בנט: "ממשלת חזירים". האזינו

נתן זהבי זעם על ממשלת בנט-לפיד, שעושה, לדבריו, את אותן הטעויות בדיוק: "הפכתם לממשלת חזירים במלוא מובן המילה. בושה וחרפה"

נתן זהבי חוזר אל אל עמדת המיקרופון ואולפן השידור, ומשוחח עם מאזיניו על הנושאים הבוערים בגזרה המדינית והפוליטית בעת האחרונה. הפעם, פתח זהבי את תוכניתו עם חסימות הכבישים של מחאת הנכים בעקבות מבוי סתום במשא ומתן המתמשך בין ראשי המאבק לאגף התקציבים במשרד האוצר, זאת בהובלת הארגון 'הנכים הופכים לפנתרים'.

בהמשך, התייחס למצוקת החקלאים ולמקרי הטביעות הרבים מדי, שהפכו באופן מצער לחלק מהשגרה: "יש פה ערימה של אסונות, לא להאמין".

בהמשך זהבי זעם על הממשלה החדשה של בנט לפיד ותקף בחריפות: "אתם עושים את אותו זבל שעשתה ממשלת נתניהו, הפכתם לממשלת חזירים במלוא מובן המילה, ומנפחים שוב את הכנסת עם עשרות חברי כנסת. לקופת המדינה נעלמים שוב מיליונים רבים. בושה וחרפה. מה אתם שונים מהקודמים? אתם לא נראים כמו מי שמבינים את גודל האחריות שיש עליכם".

"אם אתם תטילו חוקים שיפגעו קשות, קשות, בחקלאים, ויעוררו בצדק את זעמם של הנכים ואם יצטרכו להמשיך לעבוד המתמחים ברפואה בבתי החולים 26 שעות כי אתם לא מוצאים פתרון לבעיה, בשביל מה בחרנו בכם? לא אני. במה אתם שונים מהקודמים? אתם לא נראים כמי שמבינים את גודל האחריות שיש עליכם. אתם פשוט לא מבינים כנראה. עפה פה ממשלה ובצדק, הקמתם ממשלה ומגיע לכם ימי חסד אבל לפי איך שאתם מתנהגים כעת זה נראה על פניו מה זה חרא? חרא זו מילה עדינה, זה סחלה. תיקחו את זה בחשבון. נכון שחלק גדול מהציבור מטוטם אבל לא עד כדי כך אתם לא יכולים לעבוד על אנשים". אמר זהבי בזעם.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אב אלול ר.ת ארור בנט ארורים לפיד וליברמן

    ימח שמם אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב