אחרי שגרס תלונות: שטרן פורש מהמירוץ לסוכנות

 לאחר שהודה כי גרס תלונות על חיילות שנפגעו תחת שירותו, השר אלעזר שטרן  פרסם הודעה בפייסבוק כי הוא "מסיר מועמדותו לראשות הסוכנות היהודית".

לאחר שהודה כי גרס תלונות על חיילות שנפגעו תחת שירותו, השר אלעזר שטרן  פרסם הודעה בפייסבוק כי הוא "מסיר מועמדותו לראשות הסוכנות היהודית".

בהודעה שכתב בפייסבוק הוא מפרט: "47 שנים אני מגויס לשירות הציבורי הישראלי. חייל של העם היהודי, לוחם ישראלי. מחויב לצה"ל, לחברה הישראלית ולעם היהודי, מחויב לערכים ולמטרות אותם קידמתי כל חיי, בכל תפקיד בו נקראתי לשרת או התנדבתי אליו".

שטרן שספג ביקורת חריפה התגאה בפעילות הענפה שלו. "יזמתי וקידמתי מפעלים חברתיים. מהגיור ו'קורס נתיב'; דרך מערך תרומת מח העצם הצבאי ועד 'עדים במדים'; מסמך 'יעוד וייחוד' המגדיר את תפקידו החינוכי והחברתי של צה״ל מול החברה הישראלית והעם היהודי; הקרן לרווחת ניצולי השואה שבראשה עמדתי והפרויקט הלאומי לעולי אתיופיה.

כל חיי פעלתי לטובת שימור זהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. כל אלה היוו ביטוי לאחריות הרחבה שאני נושא לעתידנו כעם וכמדינה.
אני לא תמיד פוליטיקלי קורקט ולא תמיד מתנסח היטב. אבל תמיד נאמן לאמת, לערכיי ולעשיית טוב. כך גם כאשר יצאתי בראיון נגד העוול שנגרם בתהליך מינויו של ראש השב״כ הנכנס.

וכאן מגיע שטרן לביקורת שהוטחה כנגדו על כך שטייח מקרים חמורים. "עם זאת, באווירה שנוצרה, איני מוצא לנכון להעמיד את עצמי כרגע לבחירה לראשות 'הסוכנות היהודית'. אני עושה זאת בידיים נקיות ובלב שלם ויודע שכל שנותיי, עברי ומעשי מעידים על דרכי."

לסיום התנצל שטרן בפני המתלוננות וכתב: "אני מתנצל בפני מי שנפגעה או נפגע מהמילים שנאמרו ומן הפרשנות שניתנה להן ומתנצל בפני משפחתי, שעומדת איתן איתי על אף הקושי. אמשיך לפעול ככל יכולתי, בכל מקום בו אהיה, להבטחת עתיד טוב יותר למדינת ישראל ולעם היהודי."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *