אחרי שהורה לזרז את דיוני החסינות: היועמ"ש של הכנסת פסל את עצמו מלדון

היועמ"ש של הכנסת איל ינון הודיע היום (שני) כי יפסול את עצמו מלקבל החלטה לגבי החסינות של נתניהו, משום שאשתו הייתה חלק מצוות הפרקליטות שאחראי להגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו

היועמ"ש של הכנסת איל ינון הודיע היום (שני) כי יפסול את עצמו מלקבל החלטה לגבי החסינות של נתניהו, משום שאשתו הייתה חלק מצוות הפרקליטות שאחראי להגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו. רק אתמול הוא קבע כי ניתן להמשיך לקיים את דיוני הועדה בעניין חסינותו של נתניהו, אך עתה , כך מתברר ההליך יתעכב ואף יגדע לאור חשיפת ניגוד הענינים המובהק, והעובדה שלינון אין מ"מ ואפשר למשוך את הליך החלפתו לפחות עד אחרי הבחירות.

ינון טען כי למרות זאת לא נפל פגם במעורבתו בדיון העקרוני על שאלת האפשרות לקיים דיוני חסינות בזמן בחירות, שכן היא אינה נוגעת לתיק עצמו.

אתמול פורסם בחדשות 12 כי הסכם ניגוד העניינים של אשת היועמ"ש לכנסת, שהעביר חוות דעת בנוגע לאפשרות לדון בחסינות של רה"מ נתניהו, חושף כי קיים חשד לניגוד עניינים מצידו. כן הצהיר כי לא יעסוק בנושאים שנמצאים בתחום אחריותו. הבוקר יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, פנה אל היועמ"ש וטען שבשל ניגוד העניינים האמור עליו לפסול עצמו מעיסוק בנושא.

בטופס ניגוד הענינים של עו״ד עמית מררי בת זוגו של אייל ינון היועץ המשפטי לכנסת שעסקה בחקירות נתניהו כתוב במפורש שבן זוגה לא יעסוק בניגוד ענינים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *