אחרי שקופח, אייכלר מזהיר מפיצול: "לא נרפה"

לאחר שחסידות בעלזא קופחה בחלוקת השלל האחרון הקואליצוני, ח"כ אייכלר במכתב לחסידים- רומז על ריצה עצמאית בתוך 'יהדות התורה'

לאחר שאייכלר הפסיד את הוועדה לפניות הציבור לטובת נציג חסידות ויז'ניץ יעקב טסלר, הוא מזהיר את חבריו לסיעה מפני ריצה עצמאית.

במכתב שיפורסם מחר במחנה החרדי נכתב כך: "לא הלכנו לכנסת לקבל שררה, אלא עבדות. אין לך שליחות קשה יותר מלטפל בפניות הציבור החי תחת משטר דיכוי הפוגע בכל יהודי חרדי הנתקל בחומת הבירוקרטיה העוינת. זכינו ב"ה לעשות זאת, ועוד נכונו לנו עתידות בס"ד, לעמוד לעזרת ה' בגיבורים; לא נרפה מהמאבק להפסקת האפליה של ילדי הת"תים, הוריהם ומלמדיהם".

"יש לנו הערכה רבה לפועלו של ח"כ יעקב טסלר, הן כעוזרו של השר ליצמן והן היום כנציג חסידי ויז'ניץ, שרובם אינם מעורבים בהדחה כלל", הוא כותב.


"אין זה סוד שהכוחות הוותיקים במפלגה, מתחלקים במשאבים מצומצמים ודלים. לכן הוקמה ש"ס והוקמה דגל התורה, שלא מצאו עבורם מקום – עד לעצמאותם".

"ב"ה חסידות בעלזא במשך יובל שנים, גדלה והצליחה ותופסת מקום נכבד בכתרה של היהדות החרדית. שום חומה לא עמדה לבלום את פעילות נציגי בעלזא בכל תחומי העשיה הציבורית. אנו היום בראש הפעילות הברוכה בנציגות החרדית. ממלכת בית בעלזא אינה תלויה בתפקיד מסוים, אלא בעשיה לטובת היהדות בכלל ולכל יהודי בפרט".

"שינויים פוליטיים, זה טבעי. זו הפוליטיקה. אסור להרים ידיים או להתייאש. בסוף – האמת והשלום יאהבו. נשתלב ונהיה כולנו יחד אגודה אחת לעשות את השליחות שקבלנו מכ"ק מרן רבינו שליט"א לקיים רצון אבינו שבשמים", חותם ח"כ אייכלר את מכתבו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *