אחרי ששכחה את ביבי: אמא של נעמה מתנצלת

יממה לאחר שדיווחנו לראשונה על כך שנעמה יששכר פרגנה לכל החברות שלה חוץ מראש הממשלה, יפה יששכר, האם של נעמה מתנצלת: "נוצרה אי הבנה מצערת כל כך, אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך"

יממה לאחר שדיווחנו לראשונה על כך שנעמה יששכר פרגנה לכל החברות שלה חוץ מראש הממשלה, יפה יששכר, האם של נעמה מתנצלת: "נוצרה אי הבנה מצערת כל כך, אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך. אנו אסירי תודה לראש הממשלה נתניהו ושרה רעייתו, מאמציהם להשבת נעמה אינם מובן מאליו, לעולם לא נשכח זאת".

הכתבה שעלתה ל'אקטואליק' רצה כאש בשדה קוצים ברחבי הרשת והביאה לגל תגובות מימין ומשמאל על כפיות הטובה של נעמה. היום (שני) אימה יפה העלתה פוסט בו הסבירה את הסיבה שששכחה את נתניהו. בפוסט התנצלה על הטעות והודתה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפוסט כתבה יפה כי "היה לנו חשוב להפריד בין התודות לראש הממשלה ולרעייתו ולאנשי משרד ראש הממשלה שעשו עבודה מדהימה וליוו אותנו במקצועיות ואכפתיות לבין הפעילים במטה המאבק", כתבה.

כן הסבירה יששכר כי במכוון הפוסט לא הכיל תודות לפוליטיקאים. "אישית, הרגשתי בתום לב כן ואמיתי שלא ראוי להוקיר תודה לראש הממשלה באותו הפוסט, כיוון שזה לא יהיה מכובד מספיק", כתבה והוסיפה: "אני מבינה שפשוט קרה ההיפך, נוצרה אי הבנה מצערת כל כך – אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך. לא זו הייתה כוונתנו! להיפך!".

לסיום, הודתה גם לראש הממשלה וגם לרעייתו: "מאמציהם להשבת נעמה אינם מובנים מאליהם, לעולם לא נשכח זאת. אני מודה, מחבקת ומבקשת לאחל לכולם רק טוב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *