אחרי 15 שנה: זדרוב שוחרר מהכלא ואמר: "אמת יש רק אחת"

רומן זדורוב, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר 15 ששנה שישב על חשד לרצח הנערה תאיר ראדה

רומן זדורוב, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר 15 ששנה שישב על חשד לרצח הנערה תאיר ראדה. זדרוב שוחרר היום בתנאים מגבילים לבית חמותו שנמצא 200 מטר ליד מקום הרצח. עם צאתו מהכלא, אמר זדורוב: "אמת יש רק אחת. הכול יהיה בסדר חבר'ה, תודה רבה לכם".

בני משפחתו הנרגשים קיבלו את פניו מחוץ לכותלי בית הכלא, ומשם עבר לבית חמותו – שם הותקן קו טלפון ייעודי לאזיק האלקטרוני.

מרינה, אחייניתה של אולגה, רעייתו של זדורוב, אמרה לאחר השחרור: "כולנו בבכי, שמחה ואושר. עוד שעה וקצת הוא פה איתנו. אנחנו מחכים מאוד ומצפים. מחכיםן לו מלא חיבוקים, נשיקות, אושר וצעקות. אני חושבת שכל הלילה לא נישן כי כולם באנרגיות. אני לא יכולה לתאר לך את השמחה שלי. הילדים אף פעם לא פגשו אותו מחוץ לכלא וכשליאון הגדול אמר שהפעם הוא בא אליי ולא אני אליו – זה ריסק את כולנו. אנחנו כל כך שמחים שהם יכירו את אבא כמו שצריך".

אולגה זדורוב אמרה מחוץ לכותלי בית הכלא שטה: "תודה רבה שאתם פה איתנו, תומכים ומחכים בסבלנות. בינתיים לא יודעים מתי רומן ייצא, יש איזה עיכוב קטן. אנחנו מחכים לתשובה ונקווה שזה יהיה היום. לא חשבנו שהיום הזה יגיע אבל מרגע שקיבלנו החלטה בבית המשפט המחוזי הכיוון היה מובן לי כבר. ציפינו ליום הזה בהתרגשות ואני בכלל לא רגועה. אני מתרגשת בשביל הילדים, המשפחה ורומן. לשמחתי אני לא שומעת שמישהו מפחד או חושש אלא רק דברים חיוביים. הרבה פעמים אני יוצאת מקצרין ושומעת רק ברכות ותמיכה מאנשים. תמיד יהיו אנשים שיחששו ויפחדו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *