אחר יומיים שלא עודכנו נתונים: 498 קשים

אחרי יומיים, במשרד הבריאות פרסמו את נתוני האשפוז בלבד: 498 חולי קורונה מאושפזים במצב קשה, מתוכם 135 במצב קריטי. 100 מונשמים ו-13 מחוברים לאקמו

אחרי יומיים, במשרד הבריאות פרסמו את נתוני האשפוז בלבד: 498 חולי קורונה מאושפזים במצב קשה, מתוכם 135 במצב קריטי. 100 מונשמים ו-13 מחוברים לאקמו.

מספר המאומתים לא עודכן – וזאת בשל תקלת מחשב במד"א שלא מאפשרת העברת הנתונים. הערכה היא כבר 2 מיליון ישראלים נדבקו באומיקרון.

אתמול פורסם כי משרד הבריאות יאפשר למאומתים שמוגדרים "עובדים חיוניים קריטיים" לצאת לעבודה. על פי הדיווח בתכנית חסכון, היציאה תתאפשר לעובדים בכל המגזרים, כל עוד הם מוגדרים "חיוניים קריטיים", וכל עוד המאומת לא סובל מתסמינים, וממלא את המגבלות המחמירות שבמסגרת המתווה, שייכנס לתוקף בימים הקרובים.

המגבלות שלהן יהיה כפוף המאומת שייצא לעבוד הן, בין היתר, נסיעה ברכבו הפרטי לבד ללא עצירות ביניים בהלוך ובחזור, שהייה במרחב פרטי במקום העבודה, או במרחב ציבורי במרחק של לפחות 10 מטרים מיתר העובדים. משרד הבריאות גם ממליץ לפנות לאותו עובד תא שירותים נפרד מיתר העובדים.

על העובד החיוני הקריטי לעטות מסכה לכל אורך שעות היום, ולהקפיד על שטיפת ידיים במים וסבון או חיטוי בתכשיר על בסיס אלכוהול 70% באופן תדיר ובפרט לפני ואחרי אכילה, עישון או שימוש בשירותים. משרד הבריאות מוסיף שהפסקות התרעננות של העובד יתקיימו באוויר הפתוח בלבד, כולל הפסקות אוכל תוך הקפדה יתרה על איסור אכילה בקרבת עובדים או לקוחות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *