"איחוד מוקדי החירום הרפואיים הטלפוניים – בכייה לדורות"

יו"ר ההסתדרות פנה לשר הבריאות וקרא לו לבחון מחדש את הצעת החוק לאיחוד מוקדי החירום הרפואיים הטלפוניים: "מדובר בבכייה לדורות, במדינת ישראל יש גוף אחד שהופקד בחקיקה על מתן עזרה ראשונה – אגודת מגן דוד אדום"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה במכתב לשר הבריאות ניצן הורביץ, וקרא לו לבחון מחדש את הצעת החוק לאיחוד מוקדי החירום הרפואיים טלפוניים. "מדובר בהצעת חוק שתהווה בכייה לדורות", כתב בר-דוד. "במדינת ישראל יש גוף אחד, שהופקד בחקיקה על מתן עזרה ראשונה וגם מנהל את המוקד הרפואי הלאומי לצורכי מתן עזרה ראשונה – אגודת מגן דוד אדום".

עוד הוסיף יו"ר ההסתדרות כי "אגודת מגן דוד נהנית מאמון הציבור, מיוקרה ומהערכה ציבורית הנובעת מעבודה קשה על פני שנים". משמעות הצעת החוק לאיחוד מוקדי החירום הינה "שיבוש סדרי עולם ויצירת כאוס". כמו כן הביע בר-דוד "חשש להפרטה של המוקד והעברתו לידיים פרטיות תחת זיכיון שיינתן למרבה במחיר", דבר אשר עלול לגרום לפגיעה בפרנסתם של אלפי עובדים מקצועיים.

בימים האחרונים, מציין בר-דוד, "מוצאים מספר גורמים את הזמן לנהל קמפיין עוין כנגד מד"א, ארגון העוסק לילות כימים במלאכת הצלת חיים, בתקופה מאתגרת זו״.

בסיום מכתבו קורא יו"ר ההסתדרות "להימנע מחקיקה המשבשת סדרי עולם ופוגעת בחוסנו של מגן דוד אדום, מתוך שיקולים שאינם מקצועיים". בר-דוד מדגיש כי ההסתדרות תנקוט בכל הצעדים שיידרשו, לצורך מניעת פגיעה במד"א.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *