אייכלר ואשר זועמים על חוטבלי "הממרידה"

בעקבות דבריה הבוטים של חברת הכנסת ציפי חוטבלי שקראה למרד נגד החכים החרדים, ח"כ ישראל אייכלר יצא נגד הליכודניקים שמנסים לרמות את המצביע החרדי:"הליכוד הוא שותף קואליציוני אך אין בו אף חרדי ואינו יכול להיות בית לחרדים", הגיב איכלר, גם יעקב אשר הגיב בחריפות

כמה שעות לאחר שהבאנו לראשונה את תגובות הח"כים החרדים בעקבות דבריה הבוטים של חברת הכנסת ציפי חוטבלי שקראה למרד נגד החכים החרדים, ח"כ ישראל אייכלר יצא נגד הליכודניקים שמנסים לרמות את המצביע החרדי:"הליכוד הוא שותף קואליציוני אך אין בו אף חרדי ואינו יכול להיות בית לחרדים", הגיב איכלר

ח"כ יעקב אשר הגיב: "לפני שחוטובלי מסיתה נגד המפלגות החרדיות כדאי שתבדוק איפה הציב הליכוד את הנציג החרדי שהתמודד בפרימרייז. אצלנו אין קישוטים חסרי השפעה וחצי מהקולות של יהדות התורה הם של נשים שרוצות ייצוג על פי דעת התורה וההלכה"

אייכלר הציג 7 עובדות לגבי החרדים

א. הליכוד הוא מפלגה חילונית מימי ז'בוטינסקי שהיה אויב החרדים והציע לשלול את זכות הבחירה מבעלי זקנים ופיאות. אומנם אחריו הגיע מנחם בגין ועד היום יש בליכוד שותפים הגונים. אך עדיין ישנם נציגים ריאליים בליכוד שמתאימים ליש עתיד.

ב. גדולי המסיתים נגד החרדים בבית שמש, ובשאר ערי הארץ, וכן מחוקקי התועבה נבחרו לרשימת הליכוד. כל חרדי שמצביע לליכוד יכניס אותם לכנסת נגדנו.

ג. ראשי הערים האיומים ביותר כמו ראש עירית טבריה וראש המרכז לשלטון מקומי, גם הם ליכודניקים. ראשי ערים שפועלים עם הרפורמים נגד החרדים – גם הם ליכודניקים.

ד. הליכוד לא הכניס אף נציג חרדי במקום ריאלי, כי הוא יודע שמי ששייך לשבט החרדי לא יצביע ליכוד.

ה. רוב הגזירות נגד קצבאות ילדים ונגד תעסוקה לחרדים חסרי תארים אקדמאים במיגזר הציבורי, נעשו על ידי הליכוד.

ו. אנחנו שותפים במאבק נגד העריצות המשפטית והעוול שבהפיכה השלטונית נגד נתניהו. אבל זה לא מצדיק שמצביע חרדי יבגוד בהוריו באחיו ובילדיו הנאנקים תחת גזירות השלטון החילוני, ויצא להצביע למפלגה חילונית. זאת גם אם הליכוד גרוע פחות ממפלגות השמאל האנטי דתי.

ז. רק נציג חרדי עם כוח פוליטי חזק יכול לייצג את צרכי הציבור החרדי. אף אחד לא יעשה זאת עבורנו. יהודי חרדי מצביע רק למפלגה חרדית כי זה הבית שלו, גם אם הוא בית ישן ולא נוצץ.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *