אייכלר על סגירת אתר הרשב"י: "מתעללים בבעלי הצימרים כי הם חרדים"

"אני רוצה להביא בפני הוועדה את העניין של מירון", אמר ח"כ הרב אייכלר וגולל את סיפורם הכואב של משפחות ברוכות ילדים שנתקעו בערב שבת

בדיון על סגירת השמיים והבידוד במלוניות לשבים מחו"ל אמר ח"כ הרב ישראל אייכלר כי "ועדת חריגים צריכה לעבוד 24 שעות ביממה כדי לטפל בכל הפניות, וזה לא מה שקורה. ישנם כמה פקידים בודדים המטפלים באלפי פניות. פוגעים בזכויות האדם הבסיסיות ביותר, בניגוד לחוק. הפקידים עובדים קשה, אבל העובדה היא שיש אלפי מקרים קשים שלא מטופלים במהירות.
בנוסף, הוציאו עכשיו את החתונות מחוץ לקריטריונים להיכנס ארצה. ישנם מקרים של חתנים וכלות שנתקעו בחו"ל והם לא יכולים להגיע. רק אם מישהו מת חלילה הם יכולים לבוא. גם אז, היו לנו מקרים של אבלים שפנו לוועדת החריגים ועד שהגיע האישור הנפטר כבר הגיע לגן עדן".

ח"כ הרב אייכלר הוסיף גם: "המלוניות הפכו לבתי כלא. מדינת ישראל נכשלה בבידוד אנשים בבתיהם, אז היא שולחת אותם לכלא? וזו מדינה שמדברת כל כך הרבה על זכויות אדם?!
אין שום זכות להכניס אדם בריא לכלא, שמא ייצא מבידוד. יש מעבדות לבדיקות בנתב"ג ואין הצדקה לשלול חופש התנועה בשם הבריאות, לשווא".

עוד אמר: "ישנם אנשים צעירים, רווקים, שסיימו עבודה או לימודים בחו"ל והסיפור שלהם לא מספיק קורע לב, הם לא יכולים לחזור ארצה. כך גם שוחטים שנסעו לשחוט לקראת חג הפסח ונתקעו בחו"ל. את כל הרוע הבירוקרטי עושים בשם הבריאות, בלי שום קשר או סיכון לבריאות הציבור".

"אני רוצה להביא בפני הוועדה את העניין של מירון", אמר ח"כ הרב אייכלר וגולל את סיפורם הכואב של משפחות ברוכות ילדים שנתקעו בערב שבת: "הודיעו שסוגרים את ציון הרשב"י ל-ז' אדר, אבל את הצימרים ביישוב לא סגרו, בדיוק כמו בכל הארץ. והנה בלי הודעה מוקדמת, הורידו אנשים מאוטובוסים ביום שישי בצומת עין זיתים ובפרוד גם אם באו לצימרים ששכרו. משפחות עם עשרה ילדים נשארו על הכביש בהוראת השוטרים, אחרי ששכרו צימרים כחוק. הכל בגלל שהצימרים במירון והם אנשים חרדים. זו התעללות בבני אדם והפרת זכויות בשם הבריאות".

הוא סיים ואמר כי "אין שום סיבה למנוע מאנשים מחלימים או מחוסנים לנוע. זו הפרת זכויות בסיסיות, התעללות מיותרת. מדינת ישראל הפכה לברית המועצות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *