איילה חסון זכתה להכנס לבית שר התורה ונדהמה – צפו בכתבה

צוות חדשות 13 קיבל הצצה מיוחדת לדירת הקשיש, שגם בגיל 92 – על פיו יישק דבר.

ביתו של מרן הרב חיים קנייבסקי בבני ברק מהווה מוקד עליה לרגל של חרדים, חילונים, אשכנזים ומזרחים – מגדולי המדינה ועד עמך ישראל מגיעים לקבל ברכה מהרב בן ה-92. בימי הקורונה, שממנה גם החלים, הוא הורה לפתוח את המוסדות הלימוד החרדיים ובצעד שנתפס חסר תקדים – הנחה לסגור אותם בסגר הזה.

הרב גר כבר מספר עשורים באותו בניין מוזנח ומיושן, באותה הדירה ששם נולדו לו ולרעייתו, הרבנית בת שבע, שמונה ילדים. הבית כל כך ישן, בלוי ומוזנח, שכשנכנסנו פנימה פשוט נדהמנו ותהינו האם ראוי שקשיש בגילו ובמעמדו יגור בתנאים שכאלה. הקירות סדוקים, הכול מרופט, עד כדי כך שחלפה המחשבה אולי זה כדי להדגיש צניעות ורוחניות, סוג של יחסי ציבור.

מגפת הקורונה והשיח סביב ההישמעות להנחיות במגזר החרדי עוררו את הסקרנות – מיהו הקשיש בן ה-92 שבעצמו חלה בקורונה ובגילו המופלג החלים ממנה ועל פיו יישק דבר? דקות לפני שצוות חדשות 13 הגיע אליו, יצא משם שר הבריאות יולי אדלשטיין.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עם כל הכבוד בשס מי שקובע זה מרן רשבג שלום כהן. זה נכון שהרב קניבסקי הכי מבוגר. אבל כל חוג ורבותיו

    עבדו שעות נוספות במשך שנים על יחצנות. כדי לצבור שליטה. עובדה שבקשר לגזענות הם אפילו לא מבינים מה רוצים מהם. כאשר שליש מבני ברק לא סופרים אותם וכל המוסדות העירוניות שמתוקצבות. כאילו שייך רק ללטאים או לחסידים. כאשר רוב הלטאים הספרדים העובדים משלמים את המיסים והארנונה להם.

    פרנק |
    הגב