איילה חסון לשרון גל על הקומבינה שבושלה מאחורי הקלעים. האזינו

חסון: לפי המסמכים שהראה לי עורך דין נזרי נראה שבנט שיקר לבג"ץ בכך שאמר שביתו איננו המעון הרשמי! האזינו

הדרמה הגדולה היא הקומבינה שבושלה מאחורי הקלעים. העיתונאית והמגישה הנשכנית איילה חסון לאחר הסערה של התחקיר שפרסמה בחדשות 13 בראיון נרחב לשרון גל אומרת:  תוכניות השיפוץ בבלפור היו מוכנות. במקום להתחיל באטרף לשפץ א בלפור ולסיים תוך שלושה עד שישה חודשים, התחילו לשפץ את הבית של בנט. לפי המסמכים שהראה לי עורך דין נזרי נראה שבנט שיקר לבג"ץ בכך שאמר שביתו איננו המעון הרשמי, הכל תוכנן מראש. לא הייתה כוונה לעבור לבלפור.

כזכור, שבוע לאחר הכתבה של איילה חסון ב”שישי” על סיוט השכנים ברעננה בעקבות מגוריו של רה”מ בביתו, אילה חסון מביאה בחדשות 13 את פירוט ההוצאות – מלבד אבטחה ושיפוץ המרתף שהפך למשרדו של בנט, עוד 15 מיליון שקלים הושקעו בהתקנת מצלמות וגדרות קבע ועוד 10 מיליון על התקנת אמצעים זמניים כמו אוהלים

מלשכת ראש הממשלה בנט נמסר: “היום בבוקר, בשעה 11:00, קיבלנו מטעמה של אילה חסון וחדשות 13 רשימה ארוכה מאוד של שאלות, ללא יכולת מעשית להשיב עליהן בצורה יסודית. למרות זאת, הצגנו לחדשות 13 התייחסות שמפריכה את הטענות שביררנו ביחס לחלק מהדברים – אך בחרתם לשדר את הכתבה רצופת העיוותים והשקרים כפי שהיא, ואין לנו אלא להצר על כך. מדובר במסע מגמתי ומתוכנן, שמתעלם מעובדת היסוד כי ראש הממשלה אינו יכול להתגורר במעון בבלפור בשל השיפוץ הביטחוני המתחייב, שהוא דרישה ארוכת שנים של שב”כ. כל הפעולות של ראש הממשלה נעשו בהנחיית הגורמים הרלוונטיים ומשיקולים ביטחוניים בלבד. יש כאן ניסיון לייצר הקבלה שקופה, אך שקרית, בין הזוג בנט לזוג נתניהו. בניגוד לנטען – אין שום “השבחה” או “שיפוץ” של בית משפחת בנט, כפי שמנסה אילה חסון לצייר. ראש הממשלה אכן מצר על עוגמת הנפש שנגרמת לשכנים, אך כאמור – זו אינה בחירה שלו, אלא תוצאה של דרישות ביטחוניות. הצענו לחדשות 13 לעבור על כל טיעון וטיעון באופן יסודי ומעמיק, עם חומרים עובדתיים ומידע מוצק – ובקשתנו נדחתה. אנחנו נמסור את העובדות ישירות לציבור”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *