איילת שקד נתקפה בהלם מפרישת סילמן

הפרשן עמית סגל מנתח בטורו בידיעות את הדרמה הפוליטית וכותב כי איילת שקד נתקפה בהלם מוחלט מפרישת סילמן, היות והיא הייתה אחראית על תיק סילמן

הפרשן עמית סגל מנתח בטורו בידיעות את הדרמה הפוליטית וכותב כי איילת שקד נתקפה בהלם מוחלט מפרישת סילמן, היות והיא הייתה אחראית על תיק סילמן. "היה לה מודיעין מדוייק על המתרחש עם סילמן והייתה משוחחת ממושכות עם הבעל שמוליק. התוכנית הסודית של איילת שקד הייתה: פירוק הקואליציה לקראת הרוטציה. כך היא הייתה דופקת את לפיד ולא את בנט. הרושם שנוצר בקרב חברי ׳ימינה׳ שהיא מנסה לבלום את פירוק הקואליציה רק כדי לבצע אותו בעצמה, בעיתוי שנוח ומסתדר לה."

סגל כותב עוד כי האירוע סביב בנט אינו רק אירוע פוליטי, אלא גם אידיאולוגי. מי שהיה פעם מנכ״ל מועצת יש״ע לא מצליח להבין שיש מושג כזה קו אדום. הוא פשוט לא העלה על דעתו שלעידית סילמן, הדתייה הלייטית מרחובות, יפריע הפעילות של ניצן הורוביץ למען החמץ בפסח. את בנט זה לא מעניין החמץ בפסח.

סימה קדמון כותבת ב'ידיעות': "גורמים בקואליציה מספרים ששקד דיברה עם סילמן ערב לפני הפרישה. היא הרגישה משהו מוזר בקולה, התקשרה לבנט ואמרה לו שיכול להיות שיש בעיה. אבל בנט המשיך כחללית המנותקת מבסיס האם."

מנחם גשייד בהמודיע: בני גנץ והמפלגות החרדיות כבר הגיעו לסיכום בדבר ממשלה בה יכהן גנץ שנה וחצי ושנה וחצי הבאות יכהן ח”כ בליכוד מבלי לציין מי, מי שפוצץ את הסיכום היו בני משפחת נתניהו שהתנגדו למהלך.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אינשאלה תקבלי התקף לב שקד פרוצה בת כלבה ימח שמה וזכרה

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב