איילת שקד על בני גנץ "מי שמקלל חבר ברשימה שלי לא אשב איתו"

שקד התייחסה גם לשתיית הקולות הצפויה של נתניהו ואמרה "רה"מ שאל מה עדיף עוד מנדט לליכוד או אורית סטרוק? אני אומרת: רה"מ, אורית סטרוק הרבה יותר חשובה מעוד חבר ליכוד מספר 35"

בתחילת דבריה, שקד התייחסה להתיישבות ואמרה: "אורית סטרוק עבדה איתי על כל נושא ההתיישבות. בעניין השוק הסיטונאי בחברון, אחרי שפתרתי את הפלונטר משפטי שהיה תקוע שנים רבות במשרד המשפטים, קראתי לרוהמ קדימה אפשר להתחיל לבנות. זה עכשיו רק החלטה שלו. הביקור שלו בחברון בלי המכתב הזה שאנו כ"כ מחכים לו ואפילו ההנגשה של מערכת המכפלה שעדיין לא נעשתה, זו אכזבה".

שקד הוסיפה "הליכוד מפלגת שלטון אבל בסוף מי שדוחף את כל הצעדים בהתיישבות זה אנחנו, בלעדנו זה לא קורה, הדוגמא בחברון הכי חזקה שיש , אם לא נהיה חזקים ההתיישבות לא תתקדם. רה"מ שאל מה עדיף עוד מנדט לליכוד או אורית סטרוק? אני אומרת: רה"מ, אורית סטרוק הרבה יותר חשובה מעוד חבר ליכוד מספר 35, מה שמשנה זה גודל הגוש ולא גודל המפלגה. בלי ימינה חזקה לא תהיה ממשלת ימין . כפי שראינו בבחירות האחרונות. אם לא יהיו לנו תיקים משמעותיים לא נוכל לעשות צעדים משמעותיים. לא נוכל ליישם מדיניות".

באשר לליברמן ולחרדים אמרה שקד כי "הגישה שלנו הפוכה. עצוב שיש קליינטים לקמפיין ההסתה הזה, מקווה שלפיד וליברמן לא יצליחו בהסתה שלהם" .

שרת המשפטים לשעבר התייחסה לראיון של יו"ר מפלגת 'כחול לבן' היום ברשת ב' ואמרה "אני אומרת לגנץ מי שמקלל חבר ברשימה שלי אני בטח לא אשב איתו".

באשר לעומצה יהודית ושאר המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה אמרה שקד: "רוהמ יודע הכי הרבה מה מצב המפלגות, כי הוא עושה הכי הרבה סקרים וגם הוא הבין שעוצמה יהודית לא יעברו את אחוז החסימה. מפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה, בעיקר בסוף, שיש נהירה לעבר המפלגות הגדולות, אין סיכוי למפלגות הקטנות הללו והן לא יעברו אחוז החסימה. אני לא מבינה, סמוטריץ לא מספיק ימני? אני לא מספיק ימנית? תצביעו לנו, תצביעו רק למפלגה שעוברת את אחוז החסימה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *