"איימו על אלי ישי שלא ידבר עם הרב עמאר"

מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז עלה לשידור לגלסנר ב'קול ברמה' והתייחס להחלטתו לתמוך ביהדות התורה

מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז עלה לשידור לגלסנר ב'קול ברמה' והתייחס להחלטתו לתמוך ביהדות התורה: "אסור לבגוד בחבר" , אמר ראש הישיבה וחזר: "אסור!"

בדבריו הזכיר את מרן הרב עובדיה שהיה אומר כל הזמן 'בכל ביתי נאמן הוא', "זה השכר שלו שבתוך השבוע לפטירת מרן יזרקו אותו כאילו לא היה?! מותר לעשות דבר כזה?! אני לא יעשה כך! יכולים לומר לו אתה לא יו"ר, אבל אתה שירתת בנאמנות את מרן, בוא בכבוד, אמרו לו אתה לא תדבר עם הרב עמאר, אם תדבר איתו נחרים אותך. הם הכל בכח, הכל באגרסיביות, אנחנו יש לנו הרבה קושיות עליהם, אני מספר אחת ומעלים עשר, ושותק כי אחרי הכל נראה להם שהם צודקים. אבל כאשר כופים עליך נגד האמת הם לא שווים כלום מי שלא הולך בדרך האמת הוא לא שווה פרוטה! צריך ללכת עם האמת"

 

מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מזוז התייחס לשאלה מי ידאג לבנות ספרדיות, " אנחנו נדאג!". אבל לדעתי הדבר הטוב ביותר הספרדים צריכים להקים מוסדות טובים שילמדו בהם ספרדים ואשכנזים, יש לספרדים מח לא פחות טוב, אבל בגלל שהם מתביישים בעצמם מורידים את הראש, לכן רומסים אותם. תרימו, תרימו קצת את הראש! צריך להעריך אחד את השני, יום אחד יבואו אשכנזים ויבקשו שנקבל בנות שלהם".

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *