איך מזמינים ביטוח רכב במובייל?

כל בעל רכב בישראל מחויב ברכישת ביטוח חובה, רוב הנהגים רוכשים גם ביטוח צד ג', ואם יש לכם רכב חדש או יקר,  כדאי לכם לשקול רכישת ביטוח מקיף

כל בעל רכב בישראל מחויב ברכישת ביטוח חובה, רוב הנהגים רוכשים גם ביטוח צד ג', ואם יש לכם רכב חדש או יקר,  כדאי לכם לשקול רכישת ביטוח מקיף. אם בעבר רכישת ביטוח הייתה כרוכה בפגישות עם נציגי חברות ביטוח שונות, הרי שהיום ניתן לרכוש פוליסת ביטוח באופן מקוון דרך המחשב ואף דרך המובייל שלכם. כיצד זה מתבצע, האם זה מסכן אתכם, והאם כדאי לרכוש ביטוח רכב  דרך המובייל, על כך ועוד בשורות הבאות.

מוצר ביטוחי פשוט

פוליסות ביטוח רכב הן מוצר ביטוחי פשוט יחסית, שכן הפוליסה הבסיסית היא תקנית ומוגדרת בחוק, ואת ההרחבות תוכלו לבחור ולרכוש על פי צורכיכם. כיוון שכך, רכישת פוליסת ביטוח רכב באופן מקוון אינה פעולה מסובכת מדי. אם בכל זאת אתם נתקלים בשאלות שאינכם מוצאים להן מענה, תמיד יש אפשרות לפנות להתייעצות טלפונית עם נציגי חברת הביטוח.

פנאי לבחון את האותיות הקטנות

כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח מסוכן, בדרך כלל הסוכן הוא זה שמספק לכם את המידע, ורוב האנשים אינם קוראים את כל סעיפי הפוליסה לפני שהם רוכשים אותה. כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח רכב אונליין, יש לכם את כל הפנאי לעבור על כל הסעיפים ולחקור לעומק גם את מה שכתוב באותיות קטנות.

מחירים אטרקטיביים

על פי רוב, פוליסות ביטוח שרוכשים אונליין יהיו משתלמות יותר, שכן חברת הביטוח חוסכת את העלות של החזקת סוכנים, ואלמנט המיקוח אינו נלקח בחשבון כאשר קובעים את המחיר הנדרש. יוצא מכך שהיום אתם יכולים לרכוש את אותה פוליסה אונליין בפרמיה נמוכה מזו שתתבקשו לשלם ברכישה מול נציג.

לרכוש את הפוליסה בזמן ובמקום הנוח לכם

אחד היתרונות הגדולים של רכישה מקוונת הוא שאינכם נדרשים לשנות את סדר יומכם, ואינכם נדרשים לצאת מביתכם לשם הרכישה. כשמדובר ברכישת ביטוח, רכישה מקוונת מאפשרת לכם לבחון בזמן שנוח לכם את ההצעות הרלוונטיות, לפנות לעצמכם זמן להתעמק בסעיפי הפוליסה, וכך לבחור את ההצעה הטובה בותר עבורכם ללא לחץ וללא אי נוחות. אינכם צריכים להתאים את לוח הזמנים שלכם לשעות הפעילות של סוכן ביטוח זה או אחר, או לפנות זמן במהלך יום העבודה כדי להיפגש עם הסוכן שלכם.

יש על מי לסמוך בהזמנת ביטוח רכב

בין החששות שעולים ברכישת ביטוח אונליין נמצאת זהותה של החברה המבטחת, בטיחות האתר ואמינות הפוליסה. בכדי להבטיח שאתם רוכשים פוליסה בטוחה, רכשו פוליסה מחברה שמאחוריה עומדת חברת ביטוח מקצועית ואמינה, כמו חברת הכשרה לביטוח, אשר תיתן מענה לכל סוגיה, ואשר מפעילה סוכנים מקצועיים ומנוסים. רכישת פוליסה מחברה מוכרת ויציבה תבטיח לכם שיש מי שיפצה אתכם במקרה הצורך, ושיהיה מי שיענה לכל שאלה ובעיה שלכם באופן המקצועי והיעיל ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *