אימה בשירותי בית הספר: הפתעת חייו שראה בן התשע מולו. צפו

הנהלת בית הספר הזעיקה למקום את שירותי הכבאות המקומיים ואת יחידת הייעור של הצבא הברזילאי, שהצליחו להשתלט על בעל החיים בעזרת חיצי הרדמה.

"רעדתי כאילו הייתי עשוי מג'לי", כך משחזר לחברת החדשות MD News נער בן תשע כשבא לפתוח את דלת חדר השירותים וראה מולו פומה טורפת שפערה את שיניה החדות מולו בשאגות אימים.

"היא נהמה עליי וכמעט קיבלתי דום לב". המפגש המפחיד אירע באמצע משחק כדורגל שנערך בבית הספר המקומי. מיגל רץ מיד לספר לאביו, רודריגו, שהיה בטוח בהתחלה שהוא סתם מגזים לפני שראה את החתול הענקי במו עיניו.

"בהתחלה חשבתי שהוא ראה שם אוצלוט או איזה כלב רחוב, אז ניגשתי לראות בעצמי", סיפר האב בן ה-34. "ברגע שראיתי את הגודל שלה וכמה היא ענקית, ברחתי החוצה".

הנהלת בית הספר הזעיקה למקום את שירותי הכבאות המקומיים ואת יחידת הייעור של הצבא הברזילאי, שהצליחו להשתלט על בעל החיים בעזרת חיצי הרדמה. ד"ר מרקוס מאוראו, וטרינר שנקרא גם הוא לזירת האירוע, אמר שהפומה שוחררה מאוחר יותר באחד היערות שבסביבה. כמו כן, הוא טען שצמצום שטחי המחייה הטבעיים שלה גרם להופעתה בשטחי בית הספר.

"היתקלויות כאלה קורות יותר ויותר בתקופה האחרונה בגלל כריתות עצים ושריפות ביערות", סיפר ד"ר מאוראו. "שטחי המחייה הטבעיים של בעלי החיים האלו הולך ונעלם. כתוצאה מכך, הם נכנסים לערים ולכפרים באזור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *