"פרובקטור": בנט המריא כעת לביקור היסטורי ראשון בבחריין ותקף את בן גביר

בהזמנת יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח’ליפה, המריא היום (ב'), לביקור במדינה.

בהזמנת יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח’ליפה, המריא היום (ב'), לביקור במדינה.

מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר עם המראתו: "אני ממריא כעת לבחריין, לביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכה. זה אירוע מרגש. אני הולך לפגוש את המלך, את יורש העצר ולקיים שורה של פגישות, שהמטרה שלהן היא לצקת תוכן ואנרגיה בשלום בין שתי המדינות."

אני חושב שבתקופה הסוערת הזאת חשוב שדווקא מהאיזור שלנו ייצא מסר של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של עמידה משותפת מול איומים ושל בניית גשרים לשלום".

ראש הממשלה התייחס למתיחות בשייח ג'ארח: "המצב של הצתות בתי יהודים בעיר הבירה של ישראל הוא דבר שלא מתקבל על הדעת. לכן, אני יכול להגיד לכם שכבר עכשיו משטרת ישראל מגבירה את רמת האבטחה והיא תדאג לאבטח את כלל תושבי העיר גם בשכונות רגישות – זה תהליך שכבר קורה. אבל, אנחנו לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האיזור רק בשביל מטרות פוליטיות. אנחנו לא צריכים – לא את עופר כסיף, לא את בן גביר ולא את טיבי – שינהלו לנו את ירושלים. אנחנו נטפל בזה ונביא את היציבות והביטחון לתושבי העיר. זה התפקיד של ממשלת ישראל ולא של אף אחד אחר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה

    בכח הנסיונות הנמשכים ממדת הצדק מתגלה אמונת המאמינים בו ית'.
    אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי לְאוֹהֲבֶיךָ אַתָּה מְנַסֶּה בַּשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה שֶׁהִיא אֶבֶן בֹּחַן, לְגַלּוֹת בָּהּ אֱמוּנָתְךָ, בָּהּ אַחֲרֵי כֵן "יִקָּרֵא לָךְ עִיר הַצֶּדֶק קִרְיָה נֶאֱמָנָה", זֶה בָּזֶה תָּלוּי, צֶדֶק תֹּקֶף, הַדִּין שֶׁמִּתְלַהֵט לְכָל צַד, בּוֹ נִסָּיוֹן לְכָל מִי שֶׁאוֹהֵב לְךָ, בָּהּ מִתְגַּלָּה אֱמוּנָתְךָ. וּבְמֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ נֶאֱמַר "וְהָיָה צֶדֶק אֵזוֹר מָתְנָיו וְהָאֱמוּנָה אֵזוֹר חֲלָצָיו", שֶׁכָּל מַדְרֵגוֹת קְדֻשָּׁתְךָ אֱמֶת, וְכֵן נִרְאֶה וְנוֹדָע בֶּאֱמוּנָה זֹאת שֶׁהִיא הַשְּׁכִינָה לָדַעַת שֶׁאַתָּה אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד וְאֵין זוּלָתְךָ לִפְעֹל לֹא לְמַעְלָה וְלֹא לְמַטָּה, וְכֵן נֶאֶמַר "כִּי יְהוָֹה הוּא הָאֱלֹהִים בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל וְעַל הָאָרֶץ מִתַּחַת אֵין עוֹד", "שְׁמַע יִשְׂרָאֵל". בָּזֶה אָנוּ מְקַוִּים לְךָ וְעוֹמְדִים בֶּאֱמוּנָתְךָ בְּכָל צָרָה וְצוּקָה, גַּלֵּה לָנוּ יִחוּדְךָ וְהוֹצִיאֵנוּ לְאוֹרָהּ בְּקָרוֹב, יְהוָֹה אַל תְּאַחַר. לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה.

    דעת |
    הגב