בושה: עשרות אלפים בדיסקוטקים ואיצטדיונים בת"א, 8 אלף בכותל לסליחות. צפו

מעמד סליחות מרכזי יום חמישי כ"ה באלול בהתאם למגבלות קבינט הקורונה. מצד שני בתל אביב המוני בליינים במקום סגור בצפיפות ובניגוד לכל ההנחיות, והכל עובר בשקט, ובכותל המערבי, ששם המקום מחולק לקפסולות משבוע זה בשטח פתוח וכניסה של עד 8 אלף איש בלבד לשריד בית מקדשנו. אוי לאותה בושה

בחמישי האחרון התכנסו בכותל המערבי כ – 8,000 מתפללים ומתפללות בראשות הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, למעמד סליחות מרכזי מרגש ומרומם ביום חמישי האחרון של שנת ה'תשפ"א בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולהחלטות קבינט הקורונה.

אלפים פקדו את העיר העתיקה והתכנסו בשעריה כאשר מעמד הסליחות המרכזי שודר אף על מסכים בכניסה המרכזית לעיר העתיקה בסמוך לשער יפו לטובת הציבור.

הקרן למורשת הכותל המערבי מבקשת להישמע להנחיות משטרת ישראל והסדרנים לטובת בטיחות ובריאות באי הכותל המערבי.

ובתל אביב וערים נוספות הכל חוגג ללא שום בקרה על מס' החוגגים, עשרות אלפים חוגגים בדיסקוטקים ואיצטדיונים של משחקי ספורט, באותו יום התקיימה הופעה של הזמר החילוני אביב גפן ללא שום עטיית מסכות בהשתתפות למעלה משמונה אלף. באיצטדיון סמי עופר אלפים חגגו, באילת אלפים חגגו במסיבת ענק ע"פ המתווה של עומר אדם. ואצל הערבים ובהר הבית חגיגות של עשרות אלפים ואין פוצה פה ומצפצף.

כזכור כמה ימים קודם התמלאו הרשתות החברתיות ביקורת על הופעה של עומר אדם שהתקיימה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, כידוע – מקום סגור, ועוררה את זעמם של רבים ברשת. "אמש בהופעה של עומר אדם שהו 12 אלף איש במקום סגור בצפיפות ובניגוד לכל ההנחיות, והכל עובר בשקט", נכתב מחשבון הטוויטר של בני רוזנטל. "מאידך בכותל המערבי, המקום מחולק לקפסולות משבוע זה בשטח פתוח".

"12 אלף איש במקום סגור בעיצומה של התפרצות כמעט בלתי נשלטת. הזיה", כתב העיתונאי אליק מרגלית. גם המפיק ואיש המדיה נוי אלוש קרא למתרחש אתמול בהופעה של אדם "הזיה". "כל האינסטגרם שלי מלא בסטוריז מההופעה של עומר אדם", נכתב מחשבון נוסף, "לא רואה מסיכות. לא רואה אכיפה. הם מתים לסגור לנו את הכדורגל ומחפשים סיבה למה".

"אתמול, 12 אלף צופים בהופעה של עומר אדם בהיכל סגור, ללא שוטרים ביציעים שאוכפים (עטיית) מסיכות", כתב צייצן נוסף. "גם אתמול – עשרת אלפים צופים במשחק של הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד (מקום פתוח), עם מאות שוטרים ביציעים וכרוז שכל רבע שעה מזכיר לעטות מסכה איום מפורש להפסקת המשחק אם לא. אחח, ההיגיון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *