"אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת מעבודתי כיו״ר תנועת ש״ס"

יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי קיים שיחת זום לכ-30 סגני ראשי ערים מטעם ש״ס השוהים בכנס באילת והתייחס להחלטה הדרמטית להגיע לעסקת טיעון במשפטו

יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי קיים שיחת זום לכ-30 סגני ראשי ערים מטעם ש״ס השוהים בכנס באילת: ״ש״ס היא המפלגה המוניציפאלית הגדולה בישראל, אחרינו בפער גדול נמצאת הליכוד ואחריה כל השאר. אתם לא ׳מינויים׳ פוליטיים אלא נציגים הנבחרים פעם אחר פעם ע״י הציבור, בזכות הפעילות החזקה שלכם בשטח״, אמר דרעי לפעילים.

יו״ר ש״ס גם התייחס להחלטה הדרמטית להגיע לעסקת טיעון עם הפרקליטות ואמר לנציגים בזום: ״בעקבות הפרסומים לגביי, חשוב לי שתשמעו זאת בקולי – אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו״ר תנועת ש״ס. השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו. לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר״.

יו״ר ש״ס דרעי: גם עקץ את מתן כהנא ואמר: ״מתן כהנא נאלץ להודות ששרי שס היו הטובים והמקצועיים ביותר. קיבלנו מהם את משרד הדתות עם תקציב של 4 מליון בלבד למבני דת ומועצות דתיות השרויות בגרעונות ענק. שרי ש״ס חוללו מהפכה, הבאנו עשרות מליונים למבני דת והיום המועצות הדתיות הן גוף עתיר תקציבים עבור פעילויות״.

אתמול פרסם עמית סגל כי יושב ראש ש”ס אריה דרעי נמצא כעת בדרך לעסקת טיעון עם היועץ המשפטי, על פי הדיווח בחדשות 12 דרעי יודה בעבירות מס ויעזוב את הכנסת.

דרעי יודה בעבירות מס מרוככות ובתמורה לא יוטל מאסר ולא עבודות שירות.

עוד בעסקה המתגבשת: דרעי יישאר יו״ר ש״ס אך יתפטר מהכנסת וכך לא יתקיים דיון על קלון.

בכך מקווה דרעי שייקל עליו לצלוח את משוכת בגצ כשימונה שוב לשר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *